Lid sinds

12 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Afscheid

Ik neem afscheid van dit forum. Literatuur wordt door zieken gemaakt. Wie gezond is, schrijft geen boeken. Hugo Claus Vlaams schrijver en schilder 1929-2007

Lid sinds

18 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Janneke brokken, ik kan alleen maar zeggen: wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten. Volgens mij is dat jou veel overkomen op het forum. En PS: niet alle boeken zijn literatuur. Ik schrijf geen hoogstaande boeken, geen literatuur, maar ik ben wel gezond. Dus dat citaat is onjuist in mijn ogen. Ook al zou ik niets anders moeten verwachten natuurlijk. Tot ziens, of niet, wat jij wil.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat wil je met dit topic bereiken, als ik vragen mag? Aandacht? Irritatie veroorzaken? Het was voor jezelf veel prettiger geweest om zonder iets te zeggen weg te blijven, dan had je de eer aan jezelf gehouden. Nu lok je bepaalde reacties uit die vast niet leuk zijn om te lezen als ze aan jou zijn gericht. Just saying.

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wie gezond is, schrijft geen boeken.
Dat klopt, maar ik ken mensen die ziek waren en gezond werden door met schrijven te beginnen (min maal min is plus). :D

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat wil je met dit topic bereiken, als ik vragen mag? Aandacht? Irritatie veroorzaken? Het was voor jezelf veel prettiger geweest om zonder iets te zeggen weg te blijven, dan had je de eer aan jezelf gehouden. Nu lok je bepaalde reacties uit die vast niet leuk zijn om te lezen als ze aan jou zijn gericht. Just saying.
Ach zo zijn vrouwen toch. Ze zeggen lelijk te zijn opdat we hen zouden tegenspreken. Van mij krijgt ze een leuke reactie: Janneke ik zou willen dat je blijft, maak geen brokken :{}

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Juffrouw Janneke, Het gaat U verder goed en U bereikt zeer zeker het doel wat U voor ogen heeft. U heeft het allemaal iets te serieus opgevat. "Kurz ist der Abschied für die lange Freundschaft." We houden contact.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat wil je met dit topic bereiken, als ik vragen mag? Aandacht? Irritatie veroorzaken? Het was voor jezelf veel prettiger geweest om zonder iets te zeggen weg te blijven, dan had je de eer aan jezelf gehouden. Nu lok je bepaalde reacties uit die vast niet leuk zijn om te lezen als ze aan jou zijn gericht. Just saying.
Ach zo zijn vrouwen toch. Ze zeggen lelijk te zijn opdat we hen zouden tegenspreken. Van mij krijgt ze een leuke reactie: Janneke ik zou willen dat je blijft, maak geen brokken :{}
Wat aardig van je. Naar aanleiding waarvan is dit topic eigenlijk geopend? :P

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Trut.

Lid sinds

12 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Janneke ik zou willen dat je blijft, maak geen brokken :{}
Prachtig onderschrift, Noek Met Brokken maken wacht ik nog even.

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Het was voor jezelf veel prettiger geweest om zonder iets te zeggen weg te blijven
U bent een lafaard. Mag ik dat veronderstellen?

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het was voor jezelf veel prettiger geweest om zonder iets te zeggen weg te blijven
U bent een lafaard. Mag ik dat veronderstellen?
Heb je het nou tegen mij?

Lid sinds

18 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het was voor jezelf veel prettiger geweest om zonder iets te zeggen weg te blijven
U bent een lafaard. Mag ik dat veronderstellen?
Lafaard zijn heeft daar vrij weinig mee te maken naar mijn idee. Als iemand zichzelf iets kan besparen en dat doet, betekend dat nog niet gelijk dat hij/zij het niet durfde. Een lafaard is iemand die iets niet durft. http://www.encyclo.nl/begrip/lafaard Iemand die iets niet doet omdat hij/zij zichzelf iets wil besparen, vind ik juist snugger.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heeft U het nu tegen mij?
Ja.
Waarom heb je mijn post veranderd, als ik dat mag vragen? Verder sluit ik me geheel aan bij Earthlady. Een weloverwogen besluit nemen is niet laf.

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik neem afscheid van dit forum. Literatuur wordt door zieken gemaakt. Wie gezond is, schrijft geen boeken. Hugo Claus Vlaams schrijver en schilder 1929-2007
Dus je bent genezen? Het gaat je goed.

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Een lafaard is iemand die iets niet durft.
Een lafaard is iemand die denkt dat hij iets niet durft. Een open deur in de psychologie, maar ik wil het toch even noemen

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Een held is iemand die straffeloos onvoorzichtig is geweest (W.F. Hermans). Dus, als ik held als antoniem van lafaard neem, dan Is een laffaard voorzichtig? Is een laffaard iemand die iets niet durft en daarvoor boet? Verweij, wat is het volgens U?

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@verweij: Heb je inderdaad de posting van Spirit veranderd? Ik denk van wel, want zij schrijft nooit "U" met een hoofdletter, zoals jij dat wel doet, op archaïsche wijze. Wij veranderen hier NOOIT de posts van een ander lid. Ik maak hiervan melding bij de beheerder.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nooit? Hm. Iedere schrijver citeert zoals hij gebekt is. Posten wijzigen kunnen hier zelfs de moderators niet. Ik moet zeggen dat de afsluiting van iedere post van Janneke met haar onderschrift nou niet bepaald aanzet tot vriendelijkheid en verdraagzaamheid (dat van Tja overigens ook niet, maar om andere redenen).

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@verweij: Heeft U inderdaad de posting van Spirit veranderd? Ik denk van wel, want zij schrijft nooit "U" met een hoofdletter, zoals jij dat wel doet, op archaïsche wijze. Wij veranderen hier NOOIT de posts van een ander lid. Ik maak hiervan melding bij de beheerder.
U moet dit melden en wel meteen!

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Een held is iemand die straffeloos onvoorzichtig is geweest (W.F. Hermans). Dus, als ik held als antoniem van lafaard neem, dan Is een lafaard voorzichtig? Is een lafaard iemand die iets niet durft en daarvoor boet? Verweij, wat is het volgens U?
Een lafaard is iemand die ongestraft voorzichtig is geweest Een held sterft slechts eenmaal; een lafaard sterft zijn hele leven lang. (Lord Nelson) Moeilijke materie. Zijn we niet off-topic nu?

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Je kunt iemands post niet veranderen, maar je kunt wel iemand 'quoten', en diens woorden binnen de quote veranderen. Als grapje kan dat leuk zijn, maar we zijn hier niet om elkaar te pesten, dus beter niet doen. Janneke, leuk dat je er was. Het ga je goed!

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Ik vind afscheidstopics een tendentieuze vorm van aandacht trekken. Als je afscheid wilt nemen kan dat in je oorspronkelijke voorsteltopic. En zoals je ziet leidt dit alleen maar tot vragen, irritaties en off-topic gedoe.