Lid sinds

12 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Infinitum, hier om u te dienen en andersom

Goedenavond! Mijn naam is Infinitum, een gebruikersnaam die ik sinds een tijdje voor allerlei fora gebruik. Een soort oneindigheidselement, zo te zeggen. Verder is mijn avatar geen indicatie van mijzelf maar slechts een leuk plaatje dat ik toevallig via Google Afbeeldingen tegenkwam toen ik op duisternis zocht. Ik ben hier gekomen na een subtiele verwijzing van een vriendin van mij (we hadden het over schrijven en fora, en zij noemde deze zonder dat ik het (haar?) kende) en na een tijdje geleden weer een langer verhaal ben begonnen te schrijven kwam ik hier om wat vragen te stellen en te beantwoorden. Dan nu wat over mezelf. Ik ben momenteel zestien jaar oud, wat wellicht erg jong is vergeleken met de rest van de mensen hier, maar dat betekent hopelijk alleen maar dat ik in wilskracht helemaal nog niets verloren ben. Ik schrijf eigenlijk nog niet erg lang verhalen; een vriendin van mij zat op een dag op school in een tussenuur een verhaal te schrijven en ik raakte spontaan geïnspireerd verder ook te schrijven, en verder heb ik ook een andere vriend die veel mooie, ook prijswinnende verhalen schrijft al is hij slechts enkele jaren ouder dan ik. Ook lees ik natuurlijk veel; dan maakt het voor mij weinig uit welk genre, al heb ik een kleine voorkeur voor boeken met een mythologisch tintje. Sinds ongeveer vijf jaar speer ik ook keyboard, al begin ik langzaamaan te twijfelen of ik niet beter piano had kunnen kiezen of misschien zelfs nu moet wisselen. Helaas ben ik in het verleden niet zo diligent geweest als nu en daarom ben ik niet te vergelijken met de echt goede pianisten, maar als tijdverdrijf is het zeker leuk en omdat ik zelf in mijn vrije tijd ook componeer is een keyboard erbij hebben toch erg handig. Verder, om tot op heden onbekende reden heb ik mezelf een redelijk woordje Japans aangeleerd, waardoor ik nu vrijwel vloeiend hiragana en katakana kan lezen en een paar honderd kanji kan herkennen. Oh, en verder heb ik nog de slechte gewoonte om telkens door te blijven schrijven zelfs als ik niets belangrijks of boeiends te zeggen heb evenals de gewoonte om zelf anglicismen te verzinnen zoals dilligent hierboven wat volgens mij geen correct Nederlands is. Ik hoop dat jullie mij kunnen vergeven. Verder schrijf ik op dit moment een verhaal over twee mannen in Parijs, en hoe zij elkaar op merkwaardige wijze leren kennen en de gezamenlijke lotgevallen die daarop volgen. Wellicht zien jullie binnenkort een stukje bij Proeflezen verschijnen. Meer kan ik zo snel niet bedenken. Ik hoop hier naast veel te leren over de schrijfkunst ook veel plezier te hebben. Dus, misschien spreek ik jullie nog wel eens op het forum! Infinitum

Lid sinds

12 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Infinitium!
Ik ben momenteel zestien jaar oud, wat wellicht erg jong is vergeleken met de rest van de mensen hier.
Ik ben 12 :)

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Infinitum. Toen ik 16 was kon ik nog niet zulke complete vertelsels op papier krijgen zoals jouw voorstelpost. Mijn complimenten daarvoor en succes op de site en met schrijven.

Lid sinds

12 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor alle welkomsberichten en complimenten! Ik zal mijn best doen iedereen tevreden te stellen!

Lid sinds

12 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Overwegend realistische verhalen. Mijn verhalen spelen zich meestal af in bestaande plaatsen, maar dan verzin ik vaak nog wat locaties erbij. Vaak zit er ook nog wel een psychologische thriller-achtig tintje aan, en meestal sterven er gedurende het boek ook nog wel wat mensen.

Lid sinds

12 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Daar komt het op neer. Om een zelfs voor mij onbekende reden vind ik het lastig om dat soort dingen in een bepaald genre te plaatsen :P