Lid sinds

12 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Nieuw hier...

Hallo, Al geruime tijd schrijf ik, vooral gedichten. Nu ben ik begonnen aan mijn eerste verhaal, hopend dat dit misschien ooit tastbaar in de winkel ligt. Ik hoop dus ook veel van iedereen hier te mogen en kunnen leren. Over mijzelf... Ik ben dus Alex van Oosterum, 36 jaar, samenwonend met Mirjam in Tiel. Gescheiden in 2009, 2 ondeugende maar lieve zoontjes van 6 en 8 jaar. Net een paar weken werkeloos, en dus meer tijd om te schrijven. Grootste inspiratie is muziek, ik kan niet schrijven zonder. In het bijzonder de DVD A Sound Relief van The Gathering. Momenteel dus mijn eerste lange verhaal aan het uitwerken, wel eens iets korts op verzoek geschreven. Gedichten maak ik meestal ook op verzoek, vroeger schreef ik ze bijna dagelijks voor mezelf.

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van harte welkom Alex! Als ik morgen niet slaag om mijn leukste/slimste/beste/interessantste beentje voor te zetten, dan zit ik over een paar weekjes ook te WW-en :-(. Ik heb even the Gathering opgezocht (Broken Glass en Strange Machines) Als je hierop schrijft zul je vast niet de meest blije verhaaltje neerpennen :D of heb ik het mis? Nou, in elk geval veel plezier met je vrije tijd hier op de site... :) Groetjesssss