Lid sinds

12 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

newbe stevie

5 april 2012 - 18:19
Hallo allemaal, Ik ben nieuw op deze site. Mijn naam is Stephanie en ik ben 32. In mijn jeugd veel verhalen geschreven en op een gegeven moment ermee gestopt. Wel schrijf ik nog met penvrienden over de hele wereld op de ouderwetse manier gewoon via de post. Maar dat is natuurlijk een andere vorm van schrijven dan de verhalen die ik in mijn jeugd schreef. Al een paar jaar loop ik in mijn hoofd ermee rond om het schrijven weer op te pakken. Nu heb ik eindelijk dan de eerste stap gezet om mij aan te melden bij deze site... ideeen zijn er genoeg... maar nu weer kijken hoe ik kan gaan starten. :-) Ik heb al even gezien dat hier veel informatie te vinden is.. Dus het moet toch goed gaan komen denk ik toch zo :-)

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
5 april 2012 - 23:41
Welkom! Mij hier aanmelden was ook een van de eerste stappen die ik heb genomen, en het heeft me al veel opgeleverd. Bekijk zeker het forum voor proeflezen eens.

Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
6 april 2012 - 12:17
Welkom Stephanie! Dit is een perfecte site voor schrijfbeginners. Op het forum, maar ook als je gewoon zoekt, vind je heel veel info. :)