Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

XANN stelt zich voor na 1 jaar en 11 weken

Hallo forumleden, Ondertussen ben ik alweer 1 jaar en 11 weken lid van Schrijven Online Plus. Ik lees af en toe op de site, kijk of er schrijfwedstrijden zijn waar ik aan mee wil doen en maak soms een aantal schrijfoefeningen. Nu leek me de tijd aangebroken om ook eens op het forum te kijken. Van mijn partner begreep ik dat het dan wel netjes is om je eerst even voor te stellen. Ik ben namelijk nog nooit lid van een forum geweest. Nou daar gaat ie dan: Ik ben bijna een halve eeuw oud, ben getrouwd, heb kinderen en werk in de gezondheidszorg. Schrijven doe ik als hobby vanaf dat ik een jaar of dertien was. Daarnaast houd ik me bezig met tekenen/schilderen, tegenwoordig vooral collages maken en soms fotograferen. Eigenlijk kom ik tijd te kort voor al die bezigheden en zou ik misschien moeten kiezen, maar dat kan ik niet. Ik schrijf gedichten en korte verhalen. Mijn ambitie is om ooit een keer een langer verhaal te schrijven. Sinds een aantal jaren doe ik af en toe mee aan een wedstrijd. Dat is voor mij een goede stok achter de deur om een gedicht of verhaal voor een bepaalde tijd af te maken. Ik heb nog nooit iets gewonnen. Helaas krijg je dan bij de meeste wedstrijden ook geen zicht op hoever, of niet ver, je gekomen bent. Daarom ben ik nu op zoek naar andere manieren om 'iets met mijn schrijfsels te doen'. Dat klinkt vaag en dat is het ook nog voor mij. Misschien kom ik op ideeën door op dit forum rond te neuzen...

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ideeën en lotgenoten te over hier!
Ja, ik dacht altijd al wel dat het schrijven een beetje een ziekte is. ;) Verder wil ik jullie even bedanken voor het welkom.