Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijvende gitaarman

Gegroet allen, Ik ben een aspirant-schrijver; wat ik vooral doe, is zingen, gitaarspelen, daar les in geven, gitaren bouwen, herstellen, afstellen en aanpassen. En van tijd tot tijd treed ik op, zowel alleen als met mijn band. Ik ben bezig aan een boek over gitaarbouw, zoekend naar kanalen om het uitgegeven te krijgen en zodoende vond ik dit forum. Mijn forumnaam is de naam die ik als artiest gebruik. Met vriendelijke groet, Marc van Oppen Assen

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom. Mooie plek, dat Assen. Is het niet? :D
Jawel! Ik ben Limburger van origine; ik woon hier met veel genoegen.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, ik ben ook een gitaarman en ik treed ook op ;) Akoestische?
Vooral elektrisch; akoestisch voornamelijk met mensen die met een akoestische gitaar op les komen.

Lid sinds

12 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Stonebeat! Hoe kom je er op? Je lijkt wel een beetje op die man van "Ben ik te min" Mijn Opa liet me dat laatst horen. Echt leuk! Welkom!

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Stonebeat! Déesse-en-France, er komen fantastische rockers uit Drenthe!

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Stonebeat! Hoe kom je er op? Je lijkt wel een beetje op die man van "Ben ik te min" Mijn Opa liet me dat laatst horen. Echt leuk! Welkom!
Armand, ik lijk een beetje op hem en hij op mij. Bij optredens word ik regelmatig gevraagd om 'Ben ik te min' te spelen :D Stonebeat: ooit was ik op zoek naar een artiestennaam en de combinatie van The Rolling Stones en The Beatles ligt eraan ten grondslag; Aaron is de tweede naam die op Elvis' grafsteen staat, Aron die op zijn geboortecertificaat. Ik heb veel inspiratie gevonden in die oude meuk en vandaar de naam.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Assen? Wat is er te doen voor een gitaarman? Desalniettemin welkom. Mooie kop :eek:
Heel wat. Assen is bij uitstek de blues- en motorstad van Nederland! Harry Muskee kwam hier vlak uit de buurt (Grolloo, ik heb hem hier meerdere malen ontmoet) en ik heb nog gitaarles genomen bij Erwin Java. We hebben hier oa ijsspeedway, superbikeweekend (binnenkort) en TT (eind juni); grote internationale massa's stromen dan hierheen en willen des avonds vermaakt worden in de kroegen. EDIT: Dank voor het compliment!

Lid sinds

12 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat betreft je wiskundeprobleempje. Je hoort nog van me! Je komt toevallig niet uit Venlo?

Lid sinds

12 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom. Assen. Ben er geboren en getogen en woon er tot op de dag van vandaag met heel veel plezier. Ook ik rij motor en speel gitaar en geniet volop van de gezellige evenementen. Niets mis met Assen.