Lid sinds

12 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Ruka

hai, Mijn naam is Ruka. Mijn passie is schrijven (vreemd hé?) Met schrijven bedoel ik dan dichten, maar ook verhalen schrijven. Toch vind ik het moeilijk om verhalen die ik heb af te schrijven. Gedichten zijn af en dan is het goed X3 Ik ben op dit moment 19 jaar en nog altijd vrouwelijk. Als er nog wat vragen zijn, dan kunnen die altijd gesteld worden! J-rock en panic at the disco, daar luister ik naar en houd van fantasie verhalen. Maar wil graag de standaard mythe wat eigenheid geven, door er altijd net iets anders van te maken. Straks zal ik wel een gedicht plaatsen, hopend dat ik er feedback op krijg ;) Groetjes, Ruka

Lid sinds

12 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dnakjewel ;) op het vlak van fantasie een voorkeur. Ik denk wel de menselijke wezens. Meermensen, centaurs, vampiers etc. Of geef ik nu een totaal ander antwoord als wat me eigenlijk gevraagd werd? X3

Lid sinds

12 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Op dit moment lees ik niet, aangezien ik bezig ben met een verhaal X3 Dus anders laat ik mezelf teveel afleiden enzo. Ik heb Wicca gelezen, Darren Shan, The vampire diaries en harry potter ook. verder nog een aantal boeken. Waarvan ik gif wel heel leuk vind. Tevens RP ik ook heel veel, iets wat ik ook heel leuk vind. Dus als iemand dat wil doen kan deze mij ook altijd een mailtje sturen ;) @ZoMimz Ik zie nu pas dat je iets schreef over panic at the disco! o_0 asociaal van mij. Dankjewel, ik vind ze heel goed :)