Herriët stelt zich voor.

Hallo allemaal, Via “proefschijven” heb ik al iets korts de wereld in geslingerd, maar het leek me wel zo netjes om me even bij jullie voor te komen stellen. Mijn naam is Herriët, en ik heb me aangemeld bij schrijvenonline in de hoop de nodige opbouwende kritiek te vinden, te leren en verbeteren, en “gelijkgestemden” te ontmoeten, Wellicht een stukje onzekerheid en ook onkunde op schrijfgebied dat me tot nog toe heeft weerhouden mijn schrijfsels met de buitenwereld te delen. Mijn hobby’s zijn lezen, schijven, hardlopen, fitness, (huis)dieren en bij vlagen allerlei creativiteiten. Schrijven is iets waar ik me (on)regelmatig maar graag mee bezig hou, Voor mij is het een heerlijke uitlaatklep en ik geniet ervan om de dingen op te schrijven en me uit te drukken via letters op papier of via de pc. Via de social media werp ik wel eens korte schrijfseltjes de buitenwereld in, maar het meeste hou ik nog voor mezelf. Toch hoop ik nog eens “iets” met het schrijven te gaan doen. Hopelijk “tot ziens”!

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Herriët. Niet iedereen voelt zich altijd geroepen zijn creaties met de buitenwereld te delen, en dat is helemaal niet zo vreemd. Wanneer het wel gebeurt zijn sociale media een interessante keuze. Ik ben benieuwd naar je schrijfsels!
17 maart 2012 - 16:05