Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo daar ! hier Tom

Ik zie nu pas dat er een speciaal voorstelforum is dus bij deze . Hey ik ben Tom , 25 jaar en woon in Noord-Holland Ik ben vaak bezig met creatieve dingen , ik speel gitaar, piano, maak internetfilmpjes.. Maar omdat ik vaak met ideeen in mijn hoofd loop over verhalen heb ik nu besloten na een jaartje of 2 dat ik wil gaan schrijven. Ik heb in een gestart onderwerp al verteld dat ik nog nooit een boek heb gelezen en mij afvroeg of je dan wel geschikt bent om te schrijven.. hier kreeg ik veel reacties op, met als meeste antwoord ; als je nognooit een boek hebt gelezen zul je nooit goed kunnen schrijven. Het probleem is trouwens niet dat ik te lui ben om te lezen, maar ik me heeeeeel moeilijk kan concentreren.. Maar nu ga ik mijn eerste boek lezen ! Harry Potter om niet te moeilijk beginnen. Dit ook om een beetje te kijken watvoor schrijfstijlen er zijn. Ik hoop op dit forum vooral veel te leren van anderen. Groeten Tom !

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Tom, wat mij opviel was dat je woorden aan elkaar schrijft die los van elkaar zouden moeten, zoals "nog nooit" en "wat voor". Is daar een speciale reden voor? :O.