Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Jacob vertelt

Besten, Als nieuweling op deze site, zag ik dat het gebruikelijk is om jezelf even voor te stellen. Welnu, ik ben Jacob (van der Velden). Ik ben 50plusser. en vertel graag verhalen. Van negen tot vijf schrijf ik heel veel, maar dit zijn ambtelijke stukken die zich in het algemeen niet voor een verhaal lenen. Gelukkig heb ik een rijk gevoelsleven en bezit ik veel fantasie. Daarbij als ik heel goed oplet, dan maak ik heel veel mee. Er gebeurt zoveel in het leven. De reden dat ik op deze site ben aangekomen is omdat ik mijn verhalen ook graag op papier zet. Veelal korte verhalen met emoties. Ik probeer wel heel vaak humor in mijn verhalen te verwerken. Mijn bedoeling is om op deze site wat handvaten te vinden om wat meer structuur aan mijn schrijven te geven, zowel qua vorm als qua inhoud. Natuurlijk hoop ik dat ik me op deze site thuis zal voelen. Met de hartelijke groeten van Jacob

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom en succes Jacob. Dit forum heeft mij vanuit de ambtelijke stukken op het pad van fictieschrijven gebracht. Je kunt hier veel leren.

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Jacob, Van harte welkom. Je zult vast veel plezier beleven aan het forum, handvatten genoeg voor structuur, etc. Hartelijke groet, Saskia.

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Voel je welkom, Jacob, je gaat je hier thuis voelen, zeker weten. Zelfs voor ambtenaren hebben we een plekje in ons hart :nod: (Zelf ook ambtenaar geweest, hoor, dus ik bedoel het niet kwaad!)

Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Allemaal heel hartelijk dank voor jullie welkom. EMA en l'Chaim: Fijn dat jullie bekend zijn met het wollig ambtelijke taalgebruik ;) Tja: zal binnenkort iets op proeflezen gooien :( Thérèse: vind het zelf ook een mooi plaatje / ik vond de gravure bij schoonmoeder op zolder / het is een gravure op een paneel en is ten slotte ingekleurd / ik vond het ZO ... Jacob van der (bollen)velden. Met de hartelijke groeten, Jacob