Lid sinds

12 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Pieke hier ;)

Aangezien ik nu al zes dagen meeloop op het forum, dacht ik; ik stel me even voor :D! Mijn naam is Pieke Roelofs. Ik ben 22 jaar oud, en kom uit het zuiden van Limburg. Sinds mijn 16de ben ik 6x verhuisd (Amsterdam, Beek, Maastricht, 2x in Nijmegen, Geleen), maar gelukkig ben ik daar onderhand klaar mee en woon ik weer tussen de Limburgse heuvels! Mijn creatieve achtergrond: theater en fotografie. Ik werk als zelfstandige fotografe. Nadat ik getrouwd ben in 2010, en moeder geworden van een prachtige zoon, ben ik tijdelijk minder gaan werken. Net voor de geboorte van mijn zoon, had ik een ingeving over een fantasy verhaal. Dit verhaal heb ik anderhalf jaar door mijn hoofd laten vliegen, en uiteindelijk ben ik het gaan schrijven. Deze week heb ik mijn manuscript opgestuurd naar verschillende uitgevers, en ben ik tevens lid geworden van dit forum; een plek waar ik altijd antwoorden op mijn schrijf vragen vond! Dat was het wel zo'n beetje ;)!

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Tussen de Limburgse heuvels... Zucht! Ik ben jaloers! (zegt een Randstadmeisje) Maar... welkom hier! Is jouw fantasy-MS gewoon voor volwassenen bedoeld?

Lid sinds

12 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Thule82 Het verhaal is geschreven voor lezers vanaf ongeveer 12-15 jaar, aangezien er toch redelijk wat nare dingen in gebeuren en sommige materie enig besef van ingewikkelde zaken nodig heeft. De doelgroep is dus (jong) volwassenen. :) Aan de andere kant is het natuurlijk ook leesbaar voor elke jonge geest die tegen een stootje kan!

Lid sinds

12 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@tmanshande Ik heb je al een mail teruggestuurd over je vraag. Bijgevoegd kun je de synopsis met enkele citaten uit mijn verhaal vinden ;)!

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jij ook welkom, Pieke ;) Wat spannend dat je manuscript naar uitgevers hebt gestuurd. Laat je het ons weten hoe dat verder gaat?

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wachten is verschrikkelijk. Daarom, ik zou niet wachten, maar gewoon doorgaan. In het algemeen, kan het best lang duren voordat je iets hoort van een uitgever.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha Pieke! Jij ook hier?! Ik ben het, Anja (van de Kring en GHC, ik zal mijn achternaam maar niet vermelden) Ik zag je naam staan en ik moest gewoon even reageren! Ben benieuwd naar je verhaal hoor :) Hopelijk krijg je een positieve reactie, spannend hoor.. Groetjes