Lid sinds

12 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik hoop hier wat te leren

Hoi, Ik ben Janneke Brokken, 23 jaar en woon sinds kort weer in Antwerpen. Ik ben sinds vorig jaar klaar met mijn studie Wiskunde en kijk nu uit naar een andere studie. Ik heb even gewerkt maar dat beviel me niet zo. Mijn hobbies zijn muurklimmen en zweefvliegen. Ik ben ook een beetje aan het schrijven maar dat valt niet mee. Ik hoop hier wat te leren

Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Janneke :)! Heel veel succes met het schrijven. De zoekfunctie rechts op de pagina is fantastisch; wanneer je iets wilt weten, gebruik die als eerste! Heeft mij vaak uit de brand geholpen :)!

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi, Ik ben Janneke Brokken, 23 jaar en woon sinds kort weer in Antwerpen. Ik ben sinds vorig jaar klaar met mijn studie Wiskunde en kijk nu uit naar een andere studie. Ik heb even gewerkt maar dat beviel me niet zo. Mijn hobbies zijn muurklimmen en zweefvliegen. Ik ben ook een beetje aan het schrijven maar dat valt niet mee. Ik hoop hier wat te leren
Dag Janneke. Ik woon ook in Antwerpen. Ik ben ooit met muurklimmen begonnen, maar dat viel té letterlijk mee. :D Tja, werken is mij nog nooit bevallen, tenzij ik mijn zin mocht doen. :p Zweven moet je kunnen als schrijver; zweven over en soms in het hoofd van je personage. :!: Van een bijna naamgenoot, maar een man, kun je misschien iets opsteken: http://www.dbnl.org/tekst/brok002schr01_01/ :) Veel succes.

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Janneke welkom. Er zijn hier verschillende mogelijkheden om iets te leren. Er zijn ook talloze schrijfoefeningen, bijvoorbeeld.

Lid sinds

12 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Van een bijna naamgenoot,
Na een beetje goog(e)len weet ik wie je bedoelt! Wat leuk! Dan moet ik toch ook kunnen schrijven!

Lid sinds

12 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
welkom, en leuke foto !
Dank je wel allemaal! De foto is van vorig jaar in Buenos Aires. Nu korte zwarte haartjes. :crybaby:

Lid sinds

12 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zou toch vooral proberen te schrijven over hetgeen waar je hart naar uitgaat; dat is althans wat ik probeer te doen. En dan in zo goed mogelijk Nederlands, of zo goed mogelijk in welke taal dan ook dat je schrijft. Met je wiskunde kun je me misschien helpen. Ik lig al een tijd wakker van versnelde versnellingen zoals je die zou tegenkomen als je vanuit de ruimte richting een planeet zou vallen en de aantrekkingskracht zou toenemen met het kwadraat van de afstand tot het object. Hoe beschrijf je dan je positie als functie van de tijd? Kracht of versnelling als functie van de afstand is geen enkel probleem, maar die overstap naar positie en tijd :rolleyes: De klassieke formules van Newton veronderstellen een constant zwaartekrachtveld. Ik meen ergens een oplossing te hebben gevonden, de weg naar de uitkomst lijkt me heel logisch maar het lukt me vooralsnog niet een zinvolle betekenis aan de uitkomst te geven: http://www.dtic.mil/cgi-bin/GetTRDoc?AD=ADA534896 1/cos wortel uit R. waarbij R varieert tussen 0 en 1???