Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Prinses_Kiwi opnieuw op zoek

Hoi Iedereen, mijn naam is Prinses Kiwi. Tijdelijk ;-) Ik ben sinds vijf dagen geleden lid geworden, in de hoop mijn schrijfstijl op te poetsen. Ik ben op dit moment bezig aan een roman: "Prinses Kiwi en de zoektocht naar de schuldvraag". Over de zoektocht naar de schuldvraag vanuit het perspectief van een zeven-jarige. Waar zijn jullie zoal mee bezig?

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op het forum, prinses. Waar ik mee bezig ben? Ik schrijf gedichten, fantasy en verhalen voor kinderen. Het is mijn droom een kinderboek uit te geven, doe echt mijn best. Maar het valt niet mee.

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Kiwi, welkom! Mijn kat heet ook kiwi trouwens ;-) Ik ben bezig met een sprookje voor - ik denk - uiteindelijk iets oudere kids. Daarnaast vind ik het leuk om mee te doen aan de diverse korte verhalen wedstrijden hier op de site. Veel plezier hier op de site en sccs. met je roman; heb je er al veel aan geschreven? Gr. D.

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Ik ben net begonnen aan een samenwerking met een Amerikaanse scenarioschrijver, we willen samen een psychologische thriller of iets anders maken. Hij was productieassistent bij de nieuwe film van Christopher Nolan, The Dark Knight Rises.

Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ jopiedopie123: wauw, hoe chieck!! :) hou ons op de hoogte!! @ Daantie: Ik zit aan 125 bladzijden, maar ik heb geen idee hoe lang het nog duurt om het af te werken. Ik krijg echt nooit een fatsoenlijk overzicht in mijn eigen tijd.

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Prinses_Kiwi: Zal ik doen! Ik hoop dat ik er zelf ook nog veel van ga leren, en dat zal wel, als je aangenomen wordt als assistent van Christopher Nolan, dan moet je wel getalenteerd zijn! Als het wat wordt zal ik wel ff een topic aanmaken. Jij veel succes met je verhaal!

Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Prinses Kiwi Je beschrijving van je verhaal maakt me erg nieuwschierig naar het verhaal zelf. Ben je van plan een stukje bij proeflezen te plaatsen?

Lid sinds

12 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo, Prinses_Kiwi Leuk, ik hoop dat jou boek ooit eens een bestseller wordt de titel klinkt wel leuk ik ben bezig met een fantasy boek voor kinderen vanaf 12-13jaar ik hou ook van gedichtjes schrijven, maar de laatste tijd is dat minder Doei x