Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfbeest

Ik dwaal al een tijdje regelmatig rond op dit forum, maar vanaf nu wil ik ook eens iets van me laten horen! Aangenaam: ik ben Schrijfbeest. Op mijn veertiende werd ik op een mooie dag eens zo genoemd door een vriendinnetje en ik heb die bijnaam nooit meer losgelaten. Ik schreef indertijd al onder saaie lessen, en nog steeds kan ik het vaak niet laten tijdens een minder boeiend college. Ik schrijf bij voorkeur op ongeschikte momenten. Dan loop ik over van inspiratie. Ik heb een manuscript liggen voor een roman dat ik drie jaar geleden geschreven heb en nu niet op durf te sturen omdat ik niet weet of het goed genoeg is. Ik heb een hele set korte verhalen geschreven en ben bezig met een soort verhalenbundel-achtig project. Ik doe soms mee aan schrijfwedstrijden en heb één keer gewonnen. Ik houd een weblog bij waarop ik minimaal eens per week een leuk stukje probeer te plaatsen. Ik loop rond met plannen voor een boekenweblog. Ik lees me een slag in de rondte, zowel voor mijn lol als voor mijn studie Literatuurwetenschap. Maar ik vergeet vaak ook te schrijven, geef andere dingen snel prioriteit. Weet dat ik het wil, maar laat het er toch niet van komen. Om mezelf een schop onder mijn kont te geven denk ik dat het heel goed voor me is om te communiceren met andere (wannabe) schrijvers!

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
En, bevalt de studie Literatuurwetenschap? Veel plezier op dit forum. Er valt hier veel te leren! :D

Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ DJ: het is zeker een interessante studie! Wel heb ik er soms moeite mee dat het allemaal erg theoretisch is, en dat je zo godsgruwelijk veel lange academische teksten moet lezen terwijl ik liever romans bestudeer. Maar ja, dat hoort er natuurlijk allemaal bij :) @ Zjaan: ik ben altijd een soort menselijke variant van een poes geweest. Maar nu ik sinds een tijdje een cavia heb omdat ik te klein woon om een poes te kunnen huisvesten, merk ik dat ik ook wat caviatrekjes begin te vertonen... @ Runaway: Thanks! :D

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Schrijfbeest! Je zult hier zeker je gading vinden! Laat je ons eens een stukje proeflezen?

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Trenke, alvast gefeliciteerd!!! [off topic...]

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zo Schrijfbeest, aan ideeën mankeert het alvast niet en dat is niet onbelangrijk. Succes.