Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

ik zal me even voorstellen

Lieve Iedereen, Ik ben hier nieuw en vind het wel zo netjes mezelf voor te stellen. Ik ben Kim ben bijna 25. Woon in Spijkenisse. Ik heb me hier aangemeld omdat ik eraan zit te denken om een autobiografie te schrijven. Het is al meerdere keren tegen me gezegd door verschillende therapeuten en nu blijft me huisarts het zeggen. Ik heb in mijn leven al heel veel meegemaakt. Veel in gesloten psychiatrische klinieken gezeten. En het gaat nu al een paar jaar goed. Ik wil al ik hem echt daadwerkelijk ga schrijven hem in het begin op die periode richten. Er werd altijd gezegd dat ik nooit normaal zou functioneren en voor de rest van mijn leven op een gesloten kliniek zo verblijven. Ik heb hier tegen gevochten en heb door mijn vriend een nieuw leven ontdekt. Mijn levensstijl is omgegooid en leef volgens boeddhistische regels. Mijn leven gaat een heel stuk beter maar echt overal vanaf zijn ben ik niet. Ik heb nog steeds dagelijks stemmen en hallucinatie's. Sta veel onder druk en als klap op de vuurpijl heb ik vorig jaar een ernstig ongeluk gehad en zal de rest van mijn leven gigantische pijn in mijn voet blijven houden. Veel dingen zijn uitgesloten. Dit is het verhaal in het kort. Ik zal deze site doorzoeken en kijken voor tips. Groetjes

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Kim, welkom hier. Veel succes met je verhaal, je zult hier vast veel tips en inspiratie vinden.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Hallo Kom, welkom! Zet je even je naam in je topictitel, dan kunnen de mensen het gemakkelijker terugvinden als ze het zoeken.

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Kimmetjexx, leuk dat je er bent! Therapeutisch schrijven kan heel nuttig zijn. Ik wens je er veel succes mee. Je kan trots zijn op wat je al bereikt hebt :thumbsup: