Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Kelin

Hallo, Geboren en getogen op een waddeneiland, neem ik dat leven mee, waar ik ook ben. Een globetrotter, maar dan door Nederland. Inmiddels ben ik 47 jaar en mama van drie meiden. Dit jaar worden ze alweer, 22, 20 en 14 jaar. Sinds anderhalf jaar woon ik in het zuiden des lands. Omgeven door prachtige bossen, heuvels en heldere beekjes, mis ik wel het strand. Vooral als het stormt. Hoor ik de zin;" It giet oan! "dan weet ik, dat er fries bloed in mij stroomt. Ook duits bloed trouwens en zij kunnen ook schaatsen. Helaas ben ik nu op dit moment één van de vele werklozen in dit land. De status 'ouwe taart' heb ik kennelijk al in vele ogen bereikt, maar de top van die taart heb ik zelf nog niet gezien en mijn toekomstige werkgever dus ook niet. Ondertussen vermaak ik mezelf door te schrijven. Het is fijn om te doen. Hartelijke groet

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Kelin. We hebben nogal wat gemeen! Drie dochters, globetrotter door Nederland, 'oude taart', werkzoekend en schrijvend:-)

Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank voor de welkomsgroet. Ondertussen probeer ik me hier eigen te maken, maar zit nu al te sidderen met al dat schrijftalent hier..

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Kelin, welkom hier! De zee is ook mijn lievelingsplek (ben geboren in de buurt van de kust). Helaas woon ik nu in het midden van het land... Veel inspiratie op het forum toegewenst!

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Zo zeg, wat een interessante opmerking.
Hiermee is de vraag nog niet beantwoord.

Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Warum bist du arbeitslos?
Zo zeg, wat een interessante opmerking.
En da's best een interessante reactie. ;) Welkom Kelin! Ik heb een tijdje in de buurt van de zee gewoond maar ben blij weer terug te zijn in het Zuiden des lands. Op mij kwamen de golven en de straffe wind nogal dreigend over. Voelde me vaak angstig/onveilig. Ieder z'n ding hè? Het gemis van je roots kan wel een mooie ingang zijn voor vele verhalen. Ouwe taarten ook trouwens. Een heel ander genre lijkt me, maar als je de kers op de slagroom kunt schrijven dan heb je toch ook je top bereikt.

Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je wel Leony! Wat betreft de vraag die is gesteld, waarop nog niet een antwoord is gegeven: Dat antwoord geef ik niet via een welkoms topic. Sorry heren.