Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi, ik ben Gien

hallo allemaal, ik heb net een account aangemaakt op deze site en heb al veel zitten snuffelen op dit forum. hoog tijd dus om me even voor te stellen. ik ben Gien, 38 jaar en vrouw van een leuke man en moeder van 2 dames die bijna beginnen te puberen. sinds kort ben ik naast mijn werk op de buitenschoolse opvang aan het schrijven geslagen. ik heb de afgelopen jaren al veel blogs geschreven, maar sinds kort wil ik meer. ik heb momenteel 1 boek geschreven waarbij ik nog even het lef moet hebben om het richting een uitgever te sturen en ik ben met een boek bezig dat bijna af is. wanneer dat klaar is, begin ik weer met het stukje moed verzamelen, hahaha. :o . ik hoop hier veel tips en ideeën te lezen die mij uiteindelijk de moed geven om mijn werk op te sturen.

Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Gien. Je kunt hier veel leren. Succes met je boeken!
nou Ema, dat heb ik al gemerkt ja! het boek waarvan ik dacht dat het redelijk af was, ben ik met veel tips van hier helemaal aan het herschrijven, hahaha :D iedereen bedankt voor het warme welkom!

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Gien. Je kunt hier veel leren. Succes met je boeken!
nou Ema, dat heb ik al gemerkt ja! het boek waarvan ik dacht dat het redelijk af was, ben ik met veel tips van hier helemaal aan het herschrijven, hahaha :D iedereen bedankt voor het warme welkom!
Dag Gien, Je kunt hier niet alleen veel léren, je kunt hier in veel opzichten héél veel leren. 0 € collegegeld! Deze lesmethode is nog niet ontdekt door het ministerie van onderwijs. Komt verandering in als de bezuinigingsdrift blijft voortwoekeren. Mark my words.:) Welkomsgroet, Dos.

Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Gien, welkom! Het valt me op dat je al je berichten zonder hoofdletters schrijft. Is dat een bewuste keuze, en zoja: doe je dat ook bij je verhalen/boeken? (Ik heb een vriend die ook zo schrijft als een-soort-van statement, onschuldig schoppend tegen autoriteit in de breedste zin des woords. Vandaar mijn nieuwsgierigheid.)

Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
[quote=Leony]Het valt me op dat je al je berichten zonder hoofdletters schrijft. quote] Hoi Leony, ik vrees dat dat luiheid is, hahaha. in word, wat ik gebruik om te schrijven, komen de hoofdletters automatisch he;) bij namen typ ik wel automatisch hoofdletters hoor..