Leony wil zich ook even voorstellen
Hallo schrijvende medemens,
Mijn nicknaam is Leony en ik was al een tijdje op zoek naar een plekje waar ik gelijkgestemden kon ontmoeten. Met dit forum hoop ik dat gevonden te hebben.
Ik schrijf veel maar nog wat 'los-vast' waardoor er nooit een compleet boek tot stand is gekomen. Mijn verhalen zijn voornamelijk fantasie, waarbij ik voor feiten en sfeer pluk uit mijn eigen levenservaring of die van mensen die dichtbij me staan.
Binnenkort ga ik beginnen aan een biografie voor/over mijn vader. Hij wil zelf graag dat zijn verhalen bewaard blijven maar is door een hersenbloeding niet meer in staat te schrijven. Vertellen kan hij als de beste, over vroeger, over de omgeving, over mensen die hij kent. Daarnaast is mijn vader een wijs mens en zullen zijn verhalen soms best inzicht verschaffen voor de lezer. Een mooie uitdaging dus. Doordat hij vroeger amateurfotograaf was is het straks mogelijk om zijn verhaal te illustreren met originele foto's.
Het wordt trouwens een familieproject. Het schrijfwerk is aan mij, maar broers en zus zorgen voor andere onderdelen. Zoals bijvoorbeeld die foto's, en het correctiewerk, het interviewen, etc.
Wat ik mis is ervaring op dit schrijfvlak. Misschien mag ik hier een tijdje meelezen (zie dat er al heel veel interessante onderwerpen beschreven staan) om te profiteren van de wielen die al zijn uitgevonden? Mocht ik zelf iets te melden hebben, of niet kunnen vinden wat ik zoek, dan zal ik me melden.
Dank voor uw aandacht!
Groet,
Leony
Hartelijk welkom, Leony. Wat
Welkom Leony! En een mooi
Hey, wat leuk om welkom
Hoi Leony, Welkom op deze
Je bent een gezegend mens,
Welkom op dit forum!
Welkom en veel schrijfplezier
Bedankt! Ik merk dat ik lucht
Welkom Leony!