Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Lisette Lana

Hallo allemaal, Eigenlijk ben ik al een hele tijd lid, maar over het algemeen post ik niet zoveel op fora. Maar ik dacht, het wordt toch wel eens tijd om me voor te stellen! Wie ik ben: Naam: Lisette Lana ten Cate Leeftijd: 23 Schrijft sinds: 10 of 11 jaar Reden: De werelden van David Eddings, J.R.R. Tolkien en vele andere schrijvers hebben mij altijd gefascineerd. Altijd al gedroomd dat ik ook eens zo een wereld kon maken. Genre: Fantasy (Who would have guessed) Verdere info: Hobbies: Lezen, alles van borduren tot breien, Koken en Taarten bakken. En Last But Most: Schrijven! Interesses en genres: Fantasy, Filosofie, Psychologie, Science Fiction. Groetjes! L.L.

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hartstikke welkom, Lisette Lana! En erg veel schrijfplezier. Je bent trouwens ongeveer op dezelfde leeftijd begonnen als ik met schrijven (ten minste, als je met schrijven bedoelt dat je hele verhalen (probeert) neer te pennen). Leuk! :D

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Dankjewel wel allemaal! @ Cats: Dat probeerde ik inderdaad wel. Helaas kon ik het beter in samenwerking met mijn broer. Ik had namelijk altijd de neiging tijden door elkaar te halen. Aangezien we vorig jaar verhuisd zijn vond ik toen ineens een oud verhaal. Waar ik zelf nog van dacht de beschrijvingen zijn wel aardig uitgebreid. Enige nadeel: Aan het begin eet ze macaroni en later zeg ik dat ze spinazie had gegeten. Heel grappig om terug te vinden van vroeger! (Heb ze nu wel in 1 recept zitten trouwens) :D

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb dat ook wel, maar dan met een manuscript waar ik ooit aan was begonnen toen ik elf was (na 2 A4'tjes had ik dat ms trouwens al opgegeven toen). Ik kwam het nog eens op mijn computer tegen enkele weken terug en had het opengeklikt. Echt lachen was dat. Vooral ook die tijden bij me, de ene keer verleden tijd, de andere keer tegenwoordige tijd. Verder was het nogal van de hak op de tak. :P Zoals je zegt: altijd leuk, old memories. :)