Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Lianna Parker

Mijn naam is Lianna. De reden dat ik deze website zocht en vond is omdat ik verhalen schrijf; ik vind schrijven heerlijk. Wat mij gevormd heeft staat in mijn verhalen.... Ik schrijf artikeltjes (in de engelse taal) als vrijwilliger voor de nederlandse gemeenschap in Perth, W.Australia. Op aanraden van mijn zusje ben ik begonnen aan het opschrijven van herinneringen aan de afgelopen 25 jaar toen ik uit NL vertrok naar Australie. Zelf vond ik het allemaal niet zo bijzonder (maar wel erg opwindend) totdat ik mij realiseerde dat iedereen in NL altijd aan mij vroeg: "maar hoezo dan?", "waarom?", "en hoe deed je dat dan?". De verhalen die ik nu schrijf zijn mijn verhalen en mijn herinneringen; wanneer ik schrijf stel ik mij voor dat ik tegenover een vrouw zit die zich afvraagt hoe ik zonder de Hema kan leven. Thank God - Hema verkoopt nu on-line. My passion is writing My poison is gin & tonic

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hartelijk welkom, Lianna. Schrijven is inderdaad heerlijk, daarover zijn we het op deze site allemaal eens.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Van harte welkom, Lianna! Zou je iets meer over jezelf kunnen vertellen? En zou je in de titel van je topic je naam willen vermelden? Dan ben je terug te vinden tussen de anderen die zich hebben voorgesteld.