Even voorstellen, ik ben Jantje
Beste mensen,
Mijn naam is Jantje. Mijn achternaam is Stout.
Ik groeide op in een gezellig Drents gezin, volgde een gedegen opleiding, trouwde een (toen) goed bedeeld man, wierp 2 welpjes, verkocht mijn ondernemingen en kocht hiervan een geweldig huis. Kortom, ik ben een gelukkig mens.
Maar in dat huis wil ik blijven wonen en mijn kinderen moeten opgroeien, dus er moet brood op de plank komen. Het werk waar ik voor heb geleerd, gaat niet goed samen met het runnen van mijn gezin en dus zocht ik alternatieven. Thuiswerk.
Het liefst vertel ik jullie nu dat ik een succesvol schrijfster ben die een paar bestsellers op haar naam heeft staan waar ze van kan leven. Maar helaas...
Ik werk voor een sekslijn. Ik ben een beldel, een camsnol, of hoe je het maar noemen wilt.
Nu kan ik hier hele verhalen gaan schrijven om me te verontschuldigen, maar dat ga ik niet doen.
Het enige wat ik kwijt wil is: Niets is zoals het lijkt dat het is.
Niemand weet wat ik doe. Alleen mijn man.
Maar ook hij weet niet alles.
Mijn werk is prima te combineren met mijn kinderen en het brengt genoeg op om van te leven.
Of het mij de voldoening brengt die ik graag zou willen...
Tjah, iedere moeder met kinderen zal begrijpen dat een moeder zichzelf soms op de tweede plek zal plaatsen als daarvoor voldoende redenen zijn.
Schrijven is mijn hobby. Het is leuk om te doen, ik kan er mijn verhaal in kwijt. Het is mijn passie.
Dit gegeven gebruik ik tijdens de chatsessies voor mijn werk. Daarnaast schrijf ik korte verhalen die ik op mijn blog post en op een niet nader te noemen website. (ik ben bang dat het benoemen van deze site als het maken van reclame wordt gezien) De inhoud van de autobiografie waaraan ik werk, laat zich raden en draagt als titel: Over de lijn.
Welkom
Welkom!
Volgens mij is er over de
Welkom op Schrijven Online!
(((Welkom Jantje)))
Welkom!
Welkom!
Zjors, ik ken 'tegengif' van