Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo, ik ben Janice

Hallo allemaal, Ook ik stel me graag aan jullie voor. Mijn naam is Janice. Toen ik besloot om meer te gaan doen met mijn hobby "schrijven" kwam ik onder andere deze leuke site tegen. Ik heb me aangemeld als pluslid, een abonnement op het magazine "schrijven" genomen en me opgegeven voor een cursus van de online academie. Ik hoop hier een leuke tijd te mogen beleven en wie weet vind ik via hier een leuke online schrijfgroep of doe ik hier nieuwe contacten op die mij goed bruikbare feedback kunnen geven. Tot nu schreef ik voornamelijk proza en gedichten. In het verleden heb ik als ondernemer ooit lesmateriaal geschreven voor een opleiding die ikzelf heb opgezet. Dit alles heb ik destijds verkocht om voor mijn gezin te zorgen. Van het geld kochten we een prachtig huis in het pittoreske Drentse dorpje waar we nu sinds 5 jaar wonen. Nu mijn kinderen naar het voortgezet onderwijs gaan heb ik weer alle tijd om mij op het schrijven te richten. De korte verhalen en gedichten zijn erg leuk om te schrijven, maar ik wil me nu meer gaan richten op het schrijven van een roman. Mijn ondernemersgeest wil natuurlijk ook een autobiografie alsook thrillers gaan schrijven. Maar mijn gezonde verstand (voor zover ik deze heb..) beseft maar al te goed dat goed schrijven tijd kost. En die tijd neem ik dan ook. Andere hobby's zijn: reizen naar leuke oorden waar het niet bloedverziekend heet is, lezen, theater, bioscoop en genieten van het leven!