Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik ben Woody

Hallo allemaal. Ik ben Woody, al noemen m'n ouders me Edward. Ik ben vijftien jaar en heb dit hele forum pas gevonden. Kheb eens een tijdje gelezen hier en daar en besloten dat ik er ook wel deel van wilde zijn. Ik ben net als jullie allemaal een schrijver, al doe ik het misschien op een ietwat ongebruikelijke manier. Overdag heb ik het meestal te druk om tot rust te komen en te schrijven maar 's Nachts verandert dat. Ik schrijf soms hele nachten lang, maar dan op m'n iPod. (Als je iets vreemds in m'n Posts ziet is het waarschijnlijk autocorrect) Ik ben al een tijdlang geleden begonnen met een roman, en na tijden schaven ben ik eindelijk op dreef. Naast het schrijven doe ik 4V op het Jac. P. Thijssecollege te Castricum. Verder tennis en lees ik teveel. Ik woon gewoon nog bij mijn ouders en heb een vrij rustig leventje. Dit ben ik, ik hoop dat ik een aanwinst kan zijn voor de site.

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van harte welkom Woody. Leuke naam. Jij kan voor anderen wat betekenen en anderen kunnen je geweldig helpen door je goede feedback te geven. Al van plan om bij proeflezen iets te plaatsen? Zelf heb ik veel aan deze site te danken. Met name door een deskundig proeflezer heb ik heel veel geleerd. Ik heb inmiddels een boek geschreven en een verhaal in een verhalenbundel laten plaatsen. Af en toe een wedstrijd is ook leuk om te doen. Kortom, er is meer dan voldoende keus voor je. Veel plezier op deze site.

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zoals ik al zei, ik heb al wat rondgekeken. Ik ben eigenlijk op dot moment een stukje voor proefje en uit aan't zoeken om er nog even de puntjes op de i te zetten. Hopelijk staat het er morgen op. Nog bedankt voor het welkom :)

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Woody. Ik vraag me ook af wanneer je dan slaapt. Overdag te druk en 's nachts aan het schrijven. Of misschien een gelijkenis met die andere Edward?

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Woody, Welkom op dit forum. Je bent even oud als mijn zoon, maar helaas schrijft hij niet graag. Veel plezier hier.