Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Voorstellen: Craignethan

Hallo allemaal, Mijn naam is Liesbeth Wesdijk, ik fotografeer, teken digitaal en maak websites. Schrijven heb ik altijd leuk gevonden en ik heb al heel wat korte verhaaltjes geschreven. Ooit zelfs een prijs mee gewonnen (maar dan heb ik het over 35 jaar geleden, een wedstrijd uitgeschreven door de Dierenbescherming) :D Al een aantal jaren schrijf ik een column en artikelen voor het verenigingsblad van de Nederlandse Shire Horse Society, over paarden dus ;) Pasgeleden ben ik begonnen met een verhaal te schrijven, mijn bedoeling was dat dit verhaal ook in dat blad zou komen te staan ... Echter smaakte het verhaal naar meer, dus gelijk een vervolg geschreven. Die was echter van een grootte dat het niet meer zou passen in het blad. Dus nagedacht en het geheel aan elkaar geplakt en verder geschreven. Nu is het verhaal een pagina of 15 en ben ik nog niet uitgeschreven :) Op zoek naar meer info over schrijven, publiceren etc. kwam ik hier terecht.

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn nickname gebruik ik al jaren op allerlei forums, hij komt van Craignethan's Castle, een ruïne in Schotland. Toen ik een jaar of 10 geleden mijn paard, een Clydesdale (Schots trekpaard) kocht, had hij geen naam, hij kwam bij een handelaar vandaan en had geen papieren omdat het 'maar' een ruin is. Ik heb hem toen Duncan genoemd, wat bruinharige krijger betekent. Maar ik zocht ook nog een 'voornaam", prefix voor hem, voor de lol. Ik heb toen de kaart van Schotland erbij gepakt en met de ogen dicht geprikt en kwam vlak in de buurt van Craignethan's Castle uit. Daar de geschiedenis van opgezocht (die was behoorlijk bloederig, zoals het daar en toen betaamde) en voila :D

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van harte welkom hier! Ik heb die ruïne bezocht een jaar of tien geleden. Toevallig!