Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi, ik ben Castor

Hallo forummers! Ik heb vanochtend al dolenthousiast zitten posten op het proeflezersgedeelte, tot ik opeens een voorsteltopic zag... Sorry! :rolleyes: Helemaal vergeten voor te stellen, dus hierbij alsnog 8) Een paar maanden geleden ben ik begonnen aan mijn eerste roman, een thriller. Het betreft een zwaar onderwerp waar ik al een paar jaar research naar doe, maar inmiddels heb ik zo'n 40.000 woorden geschreven en het gaat aardig. Binnenkort kunnen jullie dat hopelijk zelf beoordelen in het proeflezersgedeelte :D Ik hoop dat we veel van elkaar kunnen leren!

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Castor, het is geen grote fout dat je het voorstelforum wat later vindt, alles op z'n tijd ;) Ik kijk uit naar je stukken in proeflezen, ik ben gek op thrillers! Kan je wat informatie geven over wat voor thriller het wordt enz.? Veel plezier op het forum!

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee, ik ben vandaag het 5de uit, dat is om 13:05, en ik heb een buspas, dus ik kan net op tijd zijn om m'n bus te halen, en nu ben ik thuis en ga ik eens even het forum checken. Ik ben een bruggertje hoor! Ik ga echt niet spijbelen!

Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank voor jullie warme welkom! Hoi Jopiedopie, leuk dat je van thrillers houdt! Het wordt een meerlagig verhaal over moderne slavernij, een van de meest lucratieve zaken ter wereld. Komt ook in ons land voor, hoewel mijn verhaal zich ook gedeeltelijk in het buitenland afspeelt. Het gaat niet over gedwongen prostitutie, ook al heb ik daar ook wel wat goede ideeen voor. Misschien gebruik ik dat gegeven voor een volgend boek ;)

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Castor! Moderne slavernij, interessant onderwerp. Veel inspiratie en plezier toegewenst op het forum.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee, ik ben vandaag het 5de uit, dat is om 13:05, en ik heb een buspas, dus ik kan net op tijd zijn om m'n bus te halen, en nu ben ik thuis en ga ik eens even het forum checken. Ik ben een bruggertje hoor! Ik ga echt niet spijbelen!
Het was als grapje bedoeld maar ik was mijn ;) vergeten, sorry. Ik schreef het omdat ik het zo leuk vind dat jij op dit forum zit, de jongste ooit volgens mij.

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Fijn dat jij het ook leuk vind, ik zie (helaas) ook te weinig mensen van mijn leeftijd op dit forum, zouden we iets aan moeten doen.