Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Mijn introductie.

Hoi! Mijn naam is Ilse en ik ben op dit moment 15 jaar oud en mijn nickname hier is Storytellersmind. Schrijven doe ik eigenlijk al sinds dat ik over de Nederlandse taal beheer, maar ik ben pas serieus begonnen toen ik naar de middelbare school ging en een gebeurtenis in die zomervakantie veel impact op mij had. Uit alle ergernis en frustraties ben ik begonnen aan een verhaal dat ook nog ergens in mijn documenten rondhangt en waar ik me verder niet op heb gericht omdat ik het te persoonlijk vind. Ik schrijf voornamelijk in het genre fantasie met een twist van realisme daartussenin. Bij volledig gestort zijn op een realistische gebeurtenis loop ik namelijk vaak vast. Mijn grootste inspiratiebronnen zijn de muziek van Nightwish en een aantal horrorfilms. De film Insidious heeft me sinds 3 maanden geleden aan het schrijven gezet en ik hoop dat ik er iets mee kan. Naast Nightwish en horrorfilms hou ik ook ontzettend van andere soorten symphonische metal (Within Temptation, Evanescence, Epica) en behoort Saw ook tot één van mijn favoriete films. Bioscopen en concerten bezoeken is ook in datzelfde lijstje aanwezig. Groetjes, Ilse. (:

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey Ilse, welkom! Nightwish, die hoor ik ook wel graag. (Evanescence vind ik wel een pak beter, maar smaak is subjectief natuurlijk!)

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Hoi Ilse, welkom! Wil je even in de titel van het topic je (nick)naam vermelden? Dan ben je terug te vinden tussen de andere voorsteltopics.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Ilse! Het klinkt erg interessant, fantasie met een twist van realisme. Een soort magisch realisme of dan toch weer anders? Evanescence en Within Temptation vind ik ook erg goed. Leuke gebruikersnaam, trouwens :)

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Ilse! Het klinkt erg interessant, fantasie met een twist van realisme. Een soort magisch realisme of dan toch weer anders? Evanescence en Within Temptation vind ik ook erg goed. Leuke gebruikersnaam, trouwens :)
Het hangt wel ergens in die richting, maar bij mij is het vooral zo dat er een realistische gebeurtenis plaatsvindt, die dan bovennatuurlijke invloed heeft op de hoofdpersonages. Zoiets als 'niets is wat het lijkt'. Trouwe fan, hier. Haha. En dankjewel. :)