Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Jenna stelt zich voor

Hallo allemaal, Ik ben Jenna, 20 jaar en sinds mijn tienerjaren fanatiek verhalen aan het schrijven. De laatste tijd heb ik het erg druk gehad en niet zoveel geschreven, maar ik wil het graag weer oppakken en aan een manuscript beginnen. Omdat ik daarvoor wel wat tips kan gebruiken, heb ik me hier aangemeld. Ik heb een beetje rondgekeken en ben al veel interessante topics tegengekomen. Naast schrijven heb ik nog een grote passie: Musicals. Zowel om te bezoeken als om zelf te spelen. Dit is meer uitgegroeid tot een verslaving :) Nou, ik denk dat jullie nu wel globaal genoeg van me weten. Zo niet, vragen staat vrij ;) Maar dan weten jullie in ieder geval wie ik ben, als jullie mijn naam op het forum voorbij zien komen! Groetjes Jenna

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt! Ik hou van bijna alle musicals. Van lekker luchting en happy (Disney musicals, We Will Rock You, dat soort dingen) tot dramatische (Les Misérables, Miss Saigon etc).

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dankjewel! Een musical schrijven heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd! Misschien wel leuk om eens een poging te wagen, alleen lijkt het me nog moeilijker dan 'gewoon' een verhaal schrijven. Zeker omdat je ook met muziek en dergelijke te maken hebt, en het ook werkelijk moet kunnen spelen binnen een bepaalde tijd.

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Jenna: Heb je misschien familie of vrienden die muzikaal zijn? Die kunnen misschien voor muziek zorgen. Ga anders eens naar een toneelgroep die muziektheater maakt, die kunnen je misschien opgang helpen.....

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Jenna, welkom! Ik ben in december naar de musical Priscilla, Queen Of The Desert geweest. Een aanrader! 8)