Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Galaxy-xead is nieuw op het forum

Goedenmorgen, Mijn naam is Sabrina en ik ben 24 bijna 25 jaar. Mijn passie is schrijven, ik doe dit al jaren en merk door het vele schrijven dat ik steeds meer ontdek wat ik echt wil. Ik ben bezig met een boek schrijven, het wordt een kinderboek over pesten en loverboys. Ik heb voor dit onderwerp gekozen omdat ik zelf veel ervaring heb met gepest worden. Er zijn nu 13 hoofdstukken af, en waarschijnlijk wordt het eindresultaat 20 hoofdstukken. Ik zou het boek ook graag uit willen geven, maar ben met nog aan het orienteren of ik dit via een uitgever wil doen of in eigen beheer. Ik schrijf in mijn dagelijks leven ook graag artikelen voor xead ik doe dit onder de naam galaxy. Dit zijn heel uiteenlopende onderwerpen van reizen, liefde maar ook delen van mijn boek staan hier op. Ik heb mezelf aangemeld voor schrijvenonline, omdat het me een hele interessante site lijkt voor schrijvers. En omdat ik denk dat ik hier veel tips vandaan kan halen. Als er onderwerpen zijn waar mensen antwoord op willen hebben, ben ik altijd bereid om te kijken waarbij ik kan helpen. Groetjes, Sabrina

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Hallo Sabrina, welkom! Wil je even je (nick)naam in je bericht zetten? Dan ben je terug te vinden tussen de vele voorsteltopics.