karinz

Mijn naam is Karin, 34 jaar, moeder van 3 kinderen van 4, 6 en 8 jaar, juf van een kleutergroep en al jaren bezig met het schrijven van gedichten en korte teksten. Onlangs heb ik via wordpress een aantal gedichten en teksten gelanceerd in de openbaarheid. Zojuist dit forum na een jaar of twee terug gevonden. Mijn oude gebruikersnaam en wachtwoord kon ik me niet meer herinneren, mijn mailadres is ondertussen veranderd, dus heb ik maar een nieuwe account aangemaakt. Met mijn nieuwe account gezocht naar het enige dat ik toen geplaatst heb en na lang scrollen, vond ik t... Als je nieuwsgierig bent, het heet "1987" en staat in proeflezen. Ik heb vandaag de tijd genomen om de site uit pluizen en te lezen wat er zoal geplaatst wordt en hoe er op gereageerd wordt. Over het algemeen vind ik de reacties kritisch en opbouwend. Ik hoop op leuke reacties op mijn schrijfsels, ga proberen hier en daar mijn mening en opbouwende te kritiek te geven en denk daarnaast een plek gevonden te hebben om inspiratie op te doen voor mijn toekomstige werk.