Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Misschien toch maar een introductietopic... (M.S.)

Hallo allemaal, Vlaamse student hier. Sinds jaar en dag geïnspireerd door taal, maar pas recent begonnen met echt te schrijven. Ik probeer momenteel verschillende kort verhalen uit, maar voortgang is meestal traag. Meestal merk ik dat ik aan één stukje van enkele regels verbetering na verbetering aanbreng, zonder dat ik per se iets nieuw schrijf. Ik ben dus hoe dan ook een perfectionist. Op deze site ben ik beland na een uitgebreide zoektocht op Google, waarbij het mij opviel dat het aantal websites over Nederlandse taal, en schrijven in het bijzonder, betrekkelijk laag is. Het Web 2.0 is blijkbaar nog onvoldoende doorgedrongen in de Nederlandstalige literatuurwereld. Blij dat jullie website een uitzondering vormt. Ik heb hier dan ook dadelijk gebruik van gemaakt door enkele fragmenten te plaatsen in het proeflezenforum (Geliefde Leider). Tot slot, een klein vraagje: wat is gemiddeld gezien de verhouding Belgen/Nederlanders? Gewoon uit nieuwsgierigheid.

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Gemiddeld gezien gaan de Belgen en Nederlanders hier vriendschappelijk en aardig met elkaar om. Ze verhouden zich goed, zo te zeggen. :p

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Gemiddeld gezien gaan de Belgen en Nederlanders hier vriendschappelijk en aardig met elkaar om. Ze verhouden zich goed, zo te zeggen. :p
Amen. :) Als ik een gokje zou moeten wagen schat ik het in op 60% NL en 40% BE. Waarschijnlijk zou Dries je de exacte cijfers kunnen geven aan de hand van de Google analytics cijfers. Deze houdt de demografie en nog veel meer bij, van de bezoekers op SOL. P.s. welkom op SOL.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Waarschijnlijk zou Dries je de exacte cijfers kunnen geven aan de hand van de Google analytics cijfers. Deze houdt de demografie en nog veel meer bij, van de bezoekers op SOL.
Ja, maar dat zijn dan alle bezoekers. Niet alleen de ingelogde forumleden. Van alle bezoekers is de verhouding Nederland/België 81/19. Ik heb ook de indruk dat het aantal Belgen onder de ingelogde bezoekers hoger ligt, maar dat kan ik nu niet met cijfers bevestigen.

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha, Belgen of Nederlanders maakt niet uit, ik was gewoon nieuwsgierig. Bedankt voor het welkom.