Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo iedereen!

Beste, ik ben een achttienjarige jongeman en ik ben al jaren gebeten door het schrijven. Ik heb een tijdje bij enkele gaming websites geschreven om toch maar over iets te kunnen schrijven. Spijtig genoeg was mijn interesse in games niet gemeend en ben ik er dus mee gestopt. Mijn passie voor het schrijven is gelukkig wel gebleven. Ik ga meteen ook een postje doen waar jullie iets kunnen lezen van mij, maar dat mag hier blijkbaar nog niet. Bij deze: aangenaam iedereen.

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je kan dat doen bij Proeflezen maar dat mag max. 500 woorden zijn. Je kan ook in je onderschrift linken naar je website. Daar kan je dan je hele verhaal opzetten. Ik heb ook bij een computerforum in de nieuwsbrief geschreven, maar daarvoor was ik gevraagd. Ik vind dat als je niet gevraagd bent iets te schrijven dat ook niet moet willen.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Ik heb je column inmiddels al... eh, bijna gezien. :) Wat bedoel je, Stormbreaker? Niet willen schrijven als je niet gevraagd wordt? Toelichting mag ook via pb als het te offtopic gaat.

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Joris. Jouw visie op het einde van de wereld is wel erg radicaal. :unibrow: Gebeten? Toch niets ernstigs, hoop ik. :D Het deed me denken aan een ander stukje op proeflezen. Bijten, schrijven... Veel plezier op SOL. Dat je hier maar veel mag leren. :)

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Spirit, je hebt DM. Wat in die DM staat is zeker van toepassing op Joris. @Joris, in de DM staat nogmaals dat het wel eens mis kan gaan als je ergens naar toe gaat om maar te moeten kunnen schrijven.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
JorisL, welkom! Zet je even je naam in de titel van je topic? Dan weten we over wie het gaat, en kunnen we je voorsteltopic terugvinden.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste, ik ben een achttienjarige jongeman en ik ben al jaren gebeten door het schrijven. Ik heb een tijdje bij enkele gaming websites geschreven om toch maar over iets te kunnen schrijven. Spijtig genoeg was mijn interesse in games niet gemeend en ben ik er dus mee gestopt. Mijn passie voor het schrijven is gelukkig wel gebleven. Ik ga meteen ook een postje doen waar jullie iets kunnen lezen van mij, maar dat mag hier blijkbaar nog niet. Bij deze: aangenaam iedereen.
Hoi JOris, Welkom! Goed dat je een passie in schrijven hebt. Ga er lekker mee door, laat je inspireren en inspireer ons!

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Joris. Jouw visie op het einde van de wereld is wel erg radicaal. :unibrow: Gebeten? Toch niets ernstigs, hoop ik. :D Het deed me denken aan een ander stukje op proeflezen. Bijten, schrijven... Veel plezier op SOL. Dat je hier maar veel mag leren. :)
Ik vrees dat mijn visie op alles wat er rondom ons gebeurt nogal vrij radicaal is... Ik ga er misschien wat meer over proberen te schrijven. En wat wordt bedoeld met DM?

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Joris: Ik heb begrepen dat DM twittertaal is en nogwat Message betekent. Hier op het forum zeggen we PM (Persoonlijk Mailtje, of zoiets).