Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

simon zegt: hallo iedereen

Hey, ik ben Simon en 18 jaar. Ik studeer marketing en ben een enorme fan van fantasy(boeken, spelletjes, films). Recent heb ik daardoor besloten terug te beginnen schrijven aan een boek, en door de verslavende werking ervan kwam ik hier terecht. :) See you at the forums?

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Simon. Je komt uit Vlaanderen, zie ik aan je woordkeuze :D Zou je in de kop van je bericht je naam willen zetten? Dan kunnen we je terugvinden later. Je kunt dat doen door op 'bewerken' te klikken.

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Simon. Je komt uit Vlaanderen, zie ik aan je woordkeuze :D Zou je in de kop van je bericht je naam willen zetten? Dan kunnen we je terugvinden later. Je kunt dat doen door op 'bewerken' te klikken.
goed geraden :) Ik ben een rasechte Leuvenaar :p

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hé, Simon. Leuk dat je je hier nu hebt aangemeld ;) En gelijk het goede subboard hebt gevonden. Veel leerplezier hier. We hebben hier een proefleessectie die niet zichtbaar is voor niet-leden (en Google), maar ik zou daar niet de stukken voor de MagicTaleswedstrijd op zetten (gezien hun reglement). En bij 'algemene oproepen' kun je tzt om proeflezers vragen. Succes! @ Zjors: Die 'terug' doet 't 'm, hè.