Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Bert DK

Ik moest kloppen want de bel doet het niet. Of er is geen bel, dat behoort ook tot de mogelijkheden. Zeker op het internet. Gegroet iedereen. Om te beginnen wil ik mijn lof uitspreken over deze site, het is een geweldig initiatief om nieuwe schrijvers te stimuleren. Mijn voornaam is Bert en mijn familienaam kan een enkeling misschien raden door de initialen. Tenzij ik met opzet valse initialen heb gebruikt. In mijn vrije studententijd durf ik me wel eens aan het schrijfwerk te wagen, zowel opiniestukken, proza als poëzie. Mijn enthousiasme voor de kunst van het woord bestaat reeds geruime tijd en is nog steeds niet gemilderd. Op dit forum ben ik voornamelijk op zoek naar schrijfwedstrijden en proeflezers. Zelf wil ik mij zeker ook kandidaat stellen als een gedreven proeflezer van kleine en middelgrote (fragmenten van) verhalen. Tot slot kan ik u ook en vooral dienen als het om correctiewerk gaat. Ik durf te zeggen dat ik een gedegen kennis heb van de Nederlandse grammatica en spelling. U mag me zelfs een fanaat noemen, want die ben ik in hart, nieren en andere ingewanden. Bovendien ben ik al enkele jaren actief als de vaste corrector van een Vlaams tijdschrift. Ik vind het jammer dat sommige mensen schitterende plots bedacht hebben, maar niet naar een uitgever kunnen stappen of niet aan een wedstrijd kunnen deelnemen vanwege de krakkemikkige spelling. Is dit het geval, roep mij en u zal gehoord worden. Bert DK