Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Maussie95's voorsteltopic

Na een half jaar SOL zonder account gevolgd te hebben heb ik een account aangemaakt. Dat is ondertussen alweer een poosje geleden. :) Ik ben Maurits, 16 jaar oud en ik zit in de 4de klas op het altijd gezellige havo-niveau. Ik heb me eigenlijk nooit echt bezig gehouden met verhalen schrijven, omdat ik dacht dat ik daar heel slecht in was. Ondertussen ben ik erachter gekomen dat alles te leren valt en daarbij had ik ook nog eens een verhaal in mijn hoofd! Ik hou ervan om een wereld te scheppen en allerlei intelligente wezens erin te plaatsen. Ik lees uitsluitend Fantasy en SF. Beetje de schrijvers Lewis, Tolkien en Rowling om er maar een paar te noemen.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Nooit niet beginnen met verhalen schrijven omdat je denkt dat je slecht bent! Oefening baart kunst (cliché, maar waar)! Bovendien ben je vast niet zo slecht als je denkt (en dat weet je niet voor je het probeert ;)) Veel succes en plezier; hopelijk kun je dat verhaal in je hoofd uitwerken! Hier kun je in elk geval veel leren, lezen en praten over schrijven.