Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

MvM stelt zich voor

Na al een tijdje regelmatig dit forum te hebben bezocht, ontdekte ik vandaag dat ik er ook lid van kon worden. :rolleyes: Ik ging er namelijk vanuit dat dat alleen tegen betaling kon en dus stelde ik me maar tevreden met lezen, maar schrijven is natuurlijk ook leuk. :D Even kort over mij: ik ben achter in de twintig en heb altijd wel geschreven (columns, artikelen voor tijdschriften), maar sinds een paar maand is het eerste echte grote fictiewerk af en nu worstel ik me met mijn agent door het redactieproces. Nou ja, hij stuurde een leesrapport en gaf alle psychische steun die ik nodig had om het hele ding nog een keer door te werken. Nu is de tweede versie van het manuscript af en gaat het in het nieuwe jaar jaar naar alle geinteresseerde uitgevers. En dan, als het uiteindelijk bij een van hen terecht komt, gaat het hele redactieproces weer van voren af aan beginnen (jippie.) en daarom hoopte ik hier ook een beetje moed uit de redactie-ervaringen van anderen te halen!

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor het warme welkom! Ik ga eens kijken naar Proeflezen, ik had dat deel van het forum nog niet ontdekt en het klinkt interessant. Gelukkig ben ik nu eindelijk weer even de tekst niet aan het redigeren dus dat wil ik ook zo lang mogelijk zo houden, want straks begint de hele ellende met de nieuwe redacteur weer van voren af aan. :rolleyes: Foei, niet zeuren. :D Ik ga in elk geval eens bij het proeflezen langs, misschien is dat wel iets voor straks, de volgende (hopelijk) laatste redactieronde. Hoewel ik me afvraag of proeflezen hier niet in de weg staat van het commentaar van een redacteur? Ben benieuwd!

Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@MvM Het is niet gek dat je Proeflezen nog niet ontdekt heb, dat is een stukje wat alleen voor leden is, dus mensen die niet lid zijn en dat nooit zullen worden zullen nooit dit deelforum ontdekken.

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ jopiedopie: goed verstopt dan! 8) Ik had hem inderdaad nog nooit gezien, maar na de hint hierboven heb ik het tch ontdekt. @ Naiche: de traditionele weg: de eerste 50 pagina's van mijn manuscript opgestuurd plus een proposal, na een paar weken kreeg ik de vraag of ik meer op wilde sturen, dus heb ik weer 50 p gestuurd en toen moest ik op gesprek komen. }) Omdat ik meteen de eerste versie opgestuurd had, moest er nog wel wat aan geschaafd worden en het moest ook ernstig ingekort worden (met eenderde) en dus kreeg ik een leesrapport toegestuurd. * Bij het bekijken van mijn berichten even een foutje eruit gehaald, staat het ineens weer bovenaan als actief bericht! Irritant. :angry: