Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Juf Kaatje

Hallo allemaal! Ik heb een tijdje geleden al eens iets geplaatst bij proeflezen, maar er helemaal niet bij stil gestaan om me voor te stellen, dus bij deze nog! Ik ben 28 jaar, moeder van een heerlijke dochter van 3,5 en werk in het onderwijs. Ik ben vooral fan van jeugdboeken (vanaf 12 jaar en ouder), genre varieert wel eens. Ik vind het heerlijk om te lezen, maar zorg altijd dat ik pas in een boek begin als ik er genoeg tijd voor heb. Als ik namelijk eenmaal ben begonnen, kan ik negen van de tien keer het boek pas wegleggen als ik het uit heb en het einde weet. Zo ben ik voor de Harry Potter boeken wel eens 24 uur wakker gebleven... Na het lezen van een serie boeken, kreeg ik zelf ook een idee voor een verhaal en ik dacht, laat ik het even in Word opschrijven, wie weet ga ik het idee later nog eens uitwerken. Dus 's avonds de laptop gepakt en voor ik het wist had ik al redelijk wat op papier en was het ook al 2 uur 's nachts... Ik merk dat het schrijven van een verhaal heerlijk is, je fantasie de vrije loop laten en het is puur een hobby van me nu, maar ben toch stiekem ook wel benieuwd soms wat anderen ervan vinden. Dit forum leek me geweldig voor feedback en zodoende ben ik nu dus ook lid! Groetjes!