Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Meis

Eindelijk heb ik en maak ik tijd om te schrijven. Als advocaat heb ik veel ervaring in het schrijven van brieven, faxen en e-mails. Dit zijn nou niet meteen teksten die iemand graag leest. Ik hoop dat mijn nieuwe woonomgeving Australië mij inspiratie biedt om iets anders te schrijven. Iets wat mensen wel graag lezen. Groetjes Meis

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Meis, Leuk er een juridisch adviseur bij te hebben en veel succes met schrijven. Hoe lang woon je al in Australië?

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Aha dan ben je daar al goed ingeburgerd, denk ik. Ik heb wel veel over de wereld gezworven, maar woon in Brabant. De zon gaat nu deze kant op komen.

Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb me de laid back levensstijl al wel eigen gemaakt! Een hele fijne dag!

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Meis, welkom! Australië, ik mag er niet aan denken dat ik mijn dierbaar Vlaanderen zou moeten verlaten... Jij lijkt er al goed thuis, dat is het voornaamste. Veel schrijfplezier!

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hai Meis, Welkom! Leuk :D weer iemand uit het buitenland. Hoop dat je het er een beetje naar je zin hebt? Groetjes en veel succes met het oppakken van het schrijven!

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Meis, welkom. Hoe ben je in Australie terechtgekomen? Wijkt daar 'het juridische' erg af van wat je door en door kent?

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dit zijn nou niet meteen teksten die iemand graag leest.
soms is het helaas wel nodig :rolleyes:

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hee, nog een jurist. Welkom hier, Meis. Ik ben ook jurist, maar geen advocaat en op dit moment met sabbatical (nog tot november). Probeer als tegenhanger sinds een tijd ook creatief te schrijven.

Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank voor alle leuke reacties! Om wat vragen te beantwoorden: Australië is geweldig! Prachtig land, fantastische mensen, heerlijk eten, goede wijnen. Nou vraag je je af: "Wat wil je nog meer?" Het grootste gedeelte van de tijd geniet ik hier van, maar heel soms mis ik mijn familie, vrienden, kaas, bitterballen, mijn fiets en al het andere wat huis thuis maakt. En ja, het juridische wijkt volledige af van wat ik ken. Ze hanteren hier het Engelse rechtssysteem dat wil oa zeggen dat ze een jury hebben. Weer even flink studeren om dit onder de knie te krijgen. Daarnaast even verdiepen in een aantal rechtsgebieden die hier heel anders in elkaar steken... Ik zal hier wel het veel leren over creatief schrijven en van mijn formele geouwehoer los te komen ;)

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Meis, welkom! En veel succes met creatief schrijven. Wellicht dat je andere forummers nog eens van dienst kunt zijn met je juridische kennis. :) Mij niet hoor, ik schrijf geen rechtszaakboeken.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hai Meis welkom, Het zal vast geweldig zijn om daar te wonen! Succes met schrijven en veel leesplezier hier ;)

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een warme welkomst groet, niet vanuit Australië maar vanuit Limburg, en als welkomstcadeau (doe ik normaal nooit xD) krijg je een stuk echte Limburgse kruimelvlaai :) [off-topic]Ik heb nu sinds maandag een beugel, en sinds vandaag kan ik weer normaal eten zonder alles heel te hoeven door slikken! Ik kwam er net achter toen ik op een pepernoot beet xD[/off-topic]

Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank jullie wel! En als je die vlaai naar me opstuurt, vergeet dan niet de pepernoten en chocoladeletter!!

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Meis. Welkom en veel succes met het schrijven. :) Australie lijkt mij heerlijk, al die mooie natuur. Ik mag dan ook graag kijken neer films e.d wat in Australie is gemaakt.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Meis: Doe ik! Weet alleen niet of die chocolade letter niet smelt onderweg, naja, ik doe hem in een koelbox. Geef je adres maar :P

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
welkom hier, Meis. Even uit nieuwsgierigheid, om vast te stellen of je wel of niet mijn buur bent ;) welk deel van Australie woon je?

Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@sabarinde: Ik woon in SA. En jij? @toms: kaas, pepernoten, bitterballen, drop. past dat allemaal in je koelbox? ;) @Jeanet, Roos en eversleeping: Thanks!

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Meis, wat leuk. Ik woon in WA, kwam hier 14 jaar geleden. Ben regelmatig in andere staten as well. Ha, De hoofdstad uit 'jouw' staat is wel de dichtstbijzijnde stad van ons vandaan (na the capital city of this state, of course) :lol: Over afstanden gesproken..

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Meis: Wij hebben twee koelboxen :) Past erin ;) Anders nog wat te wensen?