Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

carmen1157

Wel zo netjes als ik mij ook even voorstel. Waarschijnlijk was het jullie al opgevallen dat ik een vrouw ben, maar voor deze die twijffelen ik ben dus een vrouw die nog niet zolang schrijft. Ik blog regelmatig en maak veel gedichten waar ik veel reacties op krijg. Om mijzelf te verbeteren en beter te leren schrijven heb ik mij hier aangemeld. Niet met de intentie dat ik ooit een groot schrijfster zal worden, maar je weet nooit hoe een koe een haas vangt en stel dat ik ontdekt word kunnen jullie zeggen: 'hè die vrouw hebben wij mooi op weg geholpen bij schrijven online' (ik mis die smiley met knipoog). Schrijven is gewoon lekker, en daarom plemp ik al mijn ellendige,leuke,grappige en verrotte hersenspinsels zwart op wit getikt op virtueel papier. Dat kan namelijk enorm opluchten en ik word er blij van, of dat wederzijds is? De tijd en reacties zullen het uitwijzen. Daarnaast ben ik een vrouw die leest, schilderijen maakt en werkzaam is bij een sauna. Ook wil ik 1 ieder bedanken die de moeite neemt mijn gedichten te lezen en te becommentariëren. Bij deze aangenaam kennis te maken. Carmen.