Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

relaties

Het Nieuwe vreemgaan, een gat in de markt? Overwerken met die ene getrouwde collega of voor een extra kopje suiker naar die goeduitziende buurman. Het behoort allemaal tot de verleden tijd. Vanaf nu is er een reuze handige datingsite in het leven geroepen voor gehuwden en samenwonenden die een affaire willen beginnen! “Zoek op discrete wijze de spanning op,” zo luidt de zwoele reclameboodschap. Een gat in de markt? Ik vraag het me af. Één ding is zeker: met het “nieuwe vreemdgaan” volstaat de smoes: “ Sorry schat, het is me overkomen, ik was dronken…,” niet meer. Dat gelooft geen mens! Toch is er geen reden tot paniek. Want mocht je partner je na een misstap de deur wijzen, dan is er altijd nog een datingsite voor alleenstaanden. Met 100% match garantie. En zo begint het hele relatie circus weer van voor af aan!

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Natasja, hoe heb je deze openingspost bedoeld? Enkel posten om het posten (tekstdroppen) is op Schrijven Online niet toegestaan - en wil je feedback op je tekst, dan kan dat in Proeflezen. Zie de rechterkolom.

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Het is geen voorstellen en het is geen proeflezen (want het staat al op een blog). Ik sluit hem omdat natasja na haar bericht ook niet meer online is geweest om te reageren. Natasja, je mag je echt voorstellen of een echt proefleesstuk plaatsen, maar dit is geen van beiden.