Ook een wedergeboorte

Een paar jaar terug was ik hier vrij actief. Ik ben toen gestopt met het schrijven na de geboorte van mijn zoon en de zware periode die daarna volgde door zijn heftige eczeem en koemelkallergie. Vorig jaar een poging gedaan om weer te gaan schrijven, wat na de geboorte van mijn dochter wat afgezakt was. Toch voor elkaar gekregen om een kinderverhaal voorzien van schetsen te maken en dit door verschillende mensen laten proeflezen. Het verhaal is helemaal af, het mist alleen nog een uitgever. Reden genoeg voor mij om de stap te zetten om het eens naar een uitgever te sturen. Inmiddels ben ik de laatste paar maanden weer een stuk actiever aan het schrijven. Minder bezig met kinderverhalen, ook al begint dat weer te borrelen, en het voornemen om dat verhaal wat eigenlijk helemaal af is eens op te gaan sturen. Ik ben op dit moment meer bezig met bloggen. Ik schrijf artikelen op mijn eigen blog over geld besparen. Met als doel minstens twee keer in de week een nieuw artikel. De artikelen wisselen elkaar af met gewoon leuk, meer diepgang, zo eens een receptje tussendoor, al bij al een leuk projectie om mee bezig te zijn. Verder schrijf ik artikelen voor de sites die mijn man maakt (pretparken en zinderlijkheidstraining). Voor het laatste wil ik een verhalenserie gaan schrijven en deze via print on demand op de site te koop aanbieden. En ik schrijf artikelen voor artikelsites zoals infonu en xead Wat ik nog meer kwijt wil over mezelf: leeftijd: 29 Woonachtig: Noord-Brabant Andere bezigheden: Schilderen, tekenen, fotografie vragen?