Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Danny

Hallo iedereen, Mijn naam is dus Danny. Wat zal ik eens over mezelf vertellen? Ik ben 21 jaar. Ik heb veel hobby's waar ik mijn tijd aan besteed. Dat zijn schrijven en tekenen onder andere. Fotografie ook soms. Creatief bijtje dus op jonge leeftijd, haha. Nou, als jullie verder nog vragen hebben hoor ik het vanzelf. Ik ga vanavond nog een klein verhaaltje plaatsen bij "proeflezen" zodat jullie dan een beetje weten hoe ik schrijf. Vriendelijke groetjes, Danny.

Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom!

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Ik wil ook graag weten (dat stond ook in de bovenstaande post? :confused:) waarom het proefleestuk weg is. Zelfs in mijn eigen posthistorie kan ik het niet meer vinden. :(

Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Spirit: Ik had mijn post inderdaad veranderd. Ik twijfelde of het wel gepast was hier bij 'het voorstellen'. Was toch net te laat met aanpassen ;). Ben stiekem ook wel benieuwd hoe dit kan.

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het topic is weg omdat het even niet lekker liep tussen mij en nog iemand. Ik had zijn reactie misschien verkeerd opgevat. Vervolgens werd er iemand boos op diegene, en ik wil het graag gezellig houden. Dus vandaar dat ik het vroeg of het weg kon gaan. Want van zulke dingen wordt niemand wijzer van. Ik heb wel de tips opgeslagen allemaal waar ik wat aan had. Nog bedankt voor de welkom!