Lid sinds

12 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Otheus

18 november 2011 - 18:02
Hallo, Ik ben Tim, 21 jaar, en woon in Overijssel. Ben echter een Erasmus student en woon op dit moment in Nordhausen, dit is in Duitsland. Hoop hier te kunnen leren op verscheidene gebieden. Schrijf al enige tijd gedichten/poëzie en doe nu een poging tot het schrijven van een boek, ben sinds kort begonnen. Sinds ik me kan herinneren lees ik al, of werd ik voorgelezen, vooral Disney boeken vind ik geweldig. Verder lees ik op dit moment Dreamcatcher van Stephen King en kijk ik uit naar de nieuwe boeken van David Baldacci en Tom Clancy. Nederlandse boeken zoals Het Gouden Ei, De Ontdekking van de Hemel en Knielen op een Bed Violen vallen onder mijn favoriete boeken. Ben al een tijd op zoek naar een schrijfforum en hoop hier mijn plek te hebben gevonden. Ik hoop hier veel te leren en mezelf te ontwikkelen in zowel poëzie als het schrijven van een boek.

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
20 november 2011 - 9:13
Er was eens in een land hier niet ver vandaan een student die niet naar school wilde gaan Donald besloot hem te halen nam Pluto voor de zekerheid mee buiten liep de eend te dralen hij zocht zich scheel naar de entree Welkom!