Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Rik

Hoi, Ik ben Rik, 43 jaar, ooit geboren in Scheveningen, maar woon nu in de mooiste provincie van Nederland en dat is natuurlijk Drenthe. Omdat ik in de vakantie provincie bij uitstek woon lijkt het net of ik altijd vakantie heb. Ik ben hier om te leren, leren schrijven en ik hoop dat ik een hoop opsteek. Wat ik het nadeel vind van internet in het algemeen is dat er bijna nooit in een keer een goed antwoord staat, maar dat je uit alle gaten en hoeken een goed antwoordje moet proberen te halen. Maar goed het zei zo. In mijn dagelijks leven ben ik technisch applicatiebeheerder, daar moet je ook veel schrijven, maar vooral technische verhalen en in kcode zoeken naar oplossingen en ook programmeren, een weer heel andere manier van schrijven. Voorheen heb ik ook wel functioneel ontwerpen geschreven of herschreven en ook voor het personeelsblad heb ik geschreven. Mijn droom is om ooit nog is een boek te schrijven. Wat ik al wel heb geleerd is dat het vooral doen is. Daarom wil ik de komende tijd ook veel meedoen aan wedstrijden, het eerste verhaal is al opgestuurd. Lezen doe ik ook, vooral SF en dan vooral Cyberpunk SF. Als ik dan al een boek zou schrijven dan het liefst in dat genre. Maar een spannende thriller of een ander spannend boek gaat er ook goed in. Zo ben ik een grote bewonderaar van Stepen King, wat een productie en wat een kwaliteit. Daarnaast heb ik een paar websites (niet over schrijven) gewoon omdat ik dat leuk vind om te doen en zo een beetje bij te blijven op mijn vakgebied en ervoor te programmeren. Maar dat alles op een heel laag pitje. Daarnaast ben ik getrouwd en heb twee kinderen een jonge op de middelbare en een meisje op de basis. De sfeer hier bevalt me goed, althans tot nu toe. Nu heb ik al weer veel te veel verteld. Ik hoop nog is wat van me te laten horen. Groetjes, Rik Alias: Rikkie_S

Lid sinds

12 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Ik ga er van uit dat je hier veel zult leren, dat doe ik in ieder geval wel! Heel veel succes met je boek. Die droom hebben wij allebei, en ik denk vele anderen op dit forum. Succes met de wedstrijden, ook ik heb dit jaar voor het eerst ook mee gedaan met een wedstrijd! Ik ben benieuwd wat we allemaal van jou kunnen leren en andersom! Groetjes, Viev

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Lezen doe ik ook, vooral SF en dan vooral Cyberpunk SF. Als ik dan al een boek zou schrijven dan het liefst in dat genre.
Cyberpunk hoor je helaas niet veel meer van. Dat maakt het een uitdaging.
Nu heb ik al weer veel te veel verteld.
Schrijvers vertellen nooit te veel.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Rik en welkom op SOL. Altijd goed om te horen/lezen, dat er zich een SF en Cyberpunk liefhebber hier op SOL meldt. Zelf ben ik bezig met een SF roman, sinds 1,5 jaar, en het einde komt in zicht. Van versie één wel te verstaan. Hopelijk kunnen we binnenkort iets van jou lezen op bv. het proeflees gedeelte van deze website. Succes en veel plezier met het schrijven .

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op SOL, Rik! Cyberpunk, wat moet ik daar onder verstaan? (Ik weet dat ik het ook wel op het internet opzoeken kan, maar zoals jij al zei: je bent soms wel even bezig en ik ben momenteel lui!) Je leert hier vast een hoop en ik wens je veel plezier op je schrijversontdekkingstocht.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hier een tevreden vent hij is een übertrotse Drent deze provincie raakt hij nooit zat met Assen als hoofdstad en tussen de infrastructuur zoveel prachtige natuur kuierend over de heuvelrug naar Scheveningen wil hij nooit meer terug Welkom!