Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Van fouten leer je

Heei , ik ben lisa ik ben 15 jaar oud en geniet nu van mijn leven. Mensen maken zoveel dingen mee in hun leven , maar volgens mij heb ik al meer meegemaakt dan wat een meisje van 15 hoort mee te maken. Ik ben een stuk volwassener dan alle andere meiden. Ik merk het aan alles , ik pas niet echt in de groep bij de meisjes van mijn klas of andere klassen , ze kijken allemaal tegen me op of zien me als een voorbeeld omdat ik al zoveel dingen heb meegemaakt maar altijd positief blijf en alles weer probeer op te lossen. Veel meiden die ik ken zeggen altijd tegen mij ; let goed op je zelf. Ik weet wat ze bedoelen. . maar ik weet zelf wel wat ik doe. alles is mij altijd voor gezegt en gedaan daarom is het heel erg verkeerd met mij gegaan. Gelukkig was er één goeie vriendin vn mij die voor me klaar stond/staat , ik zie haar als mijn zus als mijn vriendin en nu is ze ook mijn collega . Zei heeft een grote rol gespeeld in mijn leven. Ze hielp me maar ze werkte ook tegen me in omdat ze me wou helpen , Ik vertel nog wel wat er allemaal is gebeurt maar geloof mij .. iedereen maakt fouten maar daarvan leer je <3

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Zoek je een schrijfgroep of wil je je hier voorstellen? Ik verplaats hem even naar voorstellen, maar je zegt verder niks over het schrijven zelf, dus ik twijfel een beetje. Wil je over wat je meegemaakt hebt een verhaal gaan schrijven?

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van elke fout kun je iets leren daarbij kan Lisa zweren steunend op haar vriendin die, zeer naar Lisa’s zin een flinke dosis tegengas toediende waar nodig was had ze deze tekst bekeken zou ze je vast hebben afgezeken ;-) Welkom en sterkte!