Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

wedergeboorte

Hallo allemaal, Na een zeer bewogen jaar, terwijl ik toch echt dacht, dat ik het wel zo'n beetje gehad moest hebben in de jaren ervoor, wil ik de draad weer oppakken. Ik was bezig met de cursus verhalen schrijven bij NHA, ben ook daar een jaar mee gestopt, maar ga er nu met frisse moed weer induiken. Ik wil zoveel mogelijk krachten in mezelf ontdekken, die mij de kracht moeten geven door te gaan. Gelukkig zie ik nog velen bekenden hier, maar ook weer een aantal nieuwe leden. Eventjes in het kort, ben een vrouw van 51 jaar, getrouwd. Drie dochters, waarvan eentje alleen nog in ons hart voortleeft. Ik werk parttime in een dierenkliniek. Voorheen heb ik met heel veel plezier, jaren als verpleegster gewerkt en als hobby de fotovakschool gevolgd. Kreeg zo her en der wat complimentjes over mijn geschreven stukjes, soms voor de krant of andere blaadjes zoals schoolkrant. Ik begon te merken dat het schrijven mij ook erg ontspant, vandaar de cursus ernaast. Ik wil het wat uit gaan breiden en kijken of er nog iets meer inzit en of ik echt een beetje talent heb? Zo ja, voor welke richting dan? Verder vind ik dit forum erg leuk om feedback te krijgen en te lezen waar anderen over schrijven en hoe zij zich ontwikkelen door de feedback. Kortom...ik vind het leuk weer hier te zijn. groetjes en tot gauw, José

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Teruggekeerd in het zadel knijpt ze ertussenuit gelijk een dame van adel statig gaat ze vooruit ze weet niet wat komen gaat maar geniet ten volle ondanks haar ijzersterke ruggengraat gaat ze niet meer hollen Welkom!

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor jullie welkom en cychick......jouw persoonlijke gedichtje kan ik me een heel stuk in vinden. Leuk....en een extra dank je wel!! :)

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben niet de enige die na een korte schrijfstop besluit om te weer eens te proberen, eventueel in een andere genre :) Welkom terug.