Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

TimV - Oftewel Tim de Vries

Goedenamiddag, Ik ben 18 jaar, en al behoorlijk bezig om mijn eerste boek te schrijven - sterker nog, dat zit al bijna aan het eind -, in het kader van mijn profielwerkstuk. Ook bestaat dit profielwerkstuk uit een reeks vragen. Het komt erop neer dat ik antwoord moet geven op de hoofdvraag 'hoe maak je een boek van de eerste zin tot in de winkel?' Hiervoor ben ik bezig met schrijvers te benaderen, alleen gaat dat nog niet ontzettend vlot. Aangezien dit off-topic is, stel ik mijn vragen in een ander topic. Mijn leeftijd weten jullie inmiddels. Verder, heb ik het wel het een en ander doorgemaakt de afgelopen jaren. Voor jullie lijkt me dat niet relevant om te lezen. In ieder geval ben ik blij dit gevonden te hebben. Met vriendelijke groet, Tim de Vries

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom. :) Ga je dat manuscript in het kader van je profielwerkstuk ook echt aanbieden aan reguliere uitgevers, ga je het in eigen beheer uitbrengen of is het gewoon een verhaal dat in je werkstuk gaat en waarmee je verder niets doet? Lastige hoofdvraag heb je trouwens gekozen. Volgens mij pakt elke schrijver zoiets anders aan. Dat kan een interessant werkstuk worden, succes ermee! Ach, de grootste Nederlandse auteurs hadden de Tweede Wereldoorlog meegemaakt, dus blijkbaar is ellende goed voor je schrijfvaardigheden. :D

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste literair schrijver mijn naam is Tim ik wil graag een goed cijfer vandaar dat ik in de pen klim ziet u, mijn project voor school is bijna op het eind maar ik zoek nog een halve zool die zijn lichtje hierop schijnt Welkom!