Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

We Found Love

Hey, Mijn naam is Shelly, ik ben 19 jaar en woon in Antwerpen. Ik studeer Orthopedagogie aan de Hogeschool Gent en deed daarvoor Humane Wetenschappen. Zolang ik al weet is schrijven een hobby van mij geweest, mijn andere hobby's zijn muziek en mijn vrienden. Sinds vorig jaar doe ik een cursus literaire creatie en heb ik ontdekt dat ik toch niet zo slecht ben in schrijven ;) Zoals jullie al bij mijn hobby's konden zien, ben ik veel bezig met muziek. Zelf speel ik geen instrumenten, ik hoop ooit gitaar te kunnen spelen maar ben er nog maar net mee bezig. Dus waarschijnlijk vraag je je dan wel af: Waarom is haar hobby dan muziek? Ik luister het constant, muziek maakt mijn dag, en zonder mijn dagelijkse dosis muziek uit mijn ipod is mijn dag niet compleet. Welke muziek ik luister? Zo goed als alle soorten, maar vooral R&B en hiphop. Veel van mijn teksten zijn dan ook gebaseerd op muziek. Ik schrijf vooral teksten gebaseerd op mijn eigen leven, maar dit jaar probeer ik wat nieuw dus, wie weet krijgen jullie dat nog wel te lezen ;) Als je nog vragen hebt, stel maar gerust!

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
‘Ik ben toe aan verandering,’ zei Jay-Z met een zucht ‘Iets met een sprankeling…’ Een brief viel uit de lucht met daarin een tekst om een puntje aan te zuigen Jay-Z rapte zeer relaxed en wilde de schrijver zijn dank betuigen dus belandde met een enorme plof een kaart op de deurmat van ‘We found love’ Welkom!