Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Saskje

Hallo iedereen, Ik ben Saskia, net 19 jaar oud geworden^^ Boeken hebben me altijd gefascineerd en ik heb er al veel gelezen. De laatste tijd een stuk minder, nu zijn het vooral verhalen op internet geworden. In groep 7 heb ik mijn eerste kleine verhaal geschreven, het had wel 6 hele bladzijdes en ik was er heel trots op :P jammer genoeg heb ik het niet meer, ik zou het wel eens terug willen lezen^^ na groep 7 ben ik een hele lange tijd gestopt met schrijven, totdat ik het vorig jaar weer oppakte bij het beginnen van mijn studie. Doordat ik er een paar maanden later met mijn studie stopte had ik opeens zeeën van vrije tijd na het werk die ik wel nuttig wilde gebruiken, dus ben ik veel gaan schrijven^^ Ik schrijf vooral fantasy, ik heb wel ergens een dramaverhaal in mijn hoofd zitten, maar dat is nog niet uitgewerkt. Hopelijk zijn mijn verhalen een beetje origineel, wat best moeilijk is, aangezien er al zoveel geschreven is, maar ik doe mijn best^^ Wat ik het afgelopen jaar heb geleerd, is dat feedback geven op anderen je eigen verhaalkunsten omhoog helpt. Doordat je bij andere mensen dingen kunt aanhalen die niet kloppen of zinnen die niet mooi geschreven zijn, leer je bij je eigen verhaal om kritisch te kijken en juist de fouten te vermijden die je zelf bij anderen aanwijst. Ik zou het dus ook aan iedereen aan kunnen raden :) Zijn hier eigenlijk veel mensen die een boek of iets in die richting hebben uitgegeven? En wat is ongeveer de gemiddelde leeftijd hier? Ik probeer een beetje een beeld te krijgen van de site^^ Groetjes, Saskia

Lid sinds

12 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Ik zelf ben vrij nieuw en kan je antwoorden niet beantwoorden. Al ga ik er van uit dat er snel genoeg een ander is die dat wel doet ;]

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Saskia. De leeftijden op het forum zijn nogal uiteenlopend, van twaalf tot zeventig, als ik me goed herinner. Dus erg divers. Ook zijn er al een aantal die een boek hebben uitgegeven, de meesten in eigen beheer, een kleiner aantal op de reguliere manier. Ik zou zeggen, kijk gewoon eens rond, bekijk wat profielen en duik hier en daar in een discussie. Dan krijg je vanzelf een beeld van het forum :)

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Studeren was niet echt haar ding dus stopte deze jonge leerling en sloeg aan het schrijven om de tijd te verdrijven lezen deed ze ook best veel naast het checken van haar e-mail Welkom!