Lid sinds

12 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wildflower22 komt even rondkijken

Hallo ik ben Annemiek 22 jaar. Ik kom eens kijken of ik hier wat tips uit kan halen schrijf sinds mijn 12de ongeveer. veel korte verhalen en nu is er 1 opeens lang geworden. Het is bijna af maar ik mis voor mij gevoel een stukje en kan niet bij waar het zit. Ik hoop hier wat informatie vandaan te halen. Ik schrijf vooral fantasy, ik wil niet in de werkelijke wereld vast blijven zitten. Verder over mij ik woon sinds 2,5 jaar samen en hebben ondertussen 4 katten waarvan 3 maine coons nog een hobby van mij. dat ben ik mis ik nog iets in het stukje dan hoor ik het graag

Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
4 katten waarvan 3 maine coons nog een hobby van mij.
Mijn hobby zwakte is om de meest erbarmelijke exemplaren uit het asiel mee naar huis te slepen. Wil de uitsmijter Petrus mij niet binnen laten, dan staat ongetwijfeld de deur ernaast, die van de kattenhemel, wijd open :D Welkom!

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
In het land van Fantasie was eens een wasbeer vervuld met liefdesenergie geobsedeerd door een zekere heer statig als een sfinx hopeloos verliefd op een lynx ze probeerde hem te versieren na een wilde onenightstand verraste ze 9 maanden later alle dieren het was zonder twijfel ongepland een nieuw diersoort werd geboren eentje met puntige oren zacht en rustig van aard de lynx stuurde geen kaart Welkom! http://nl.wikipedia.org/wiki/Maine_Coon