Lid sinds

12 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Basje 22 stelt zich voor

Hallo mensen. Heb een klein half jaartje terug een eerste boekje voor mijn werk uitgegeven wat onverwacht goed loopt. Maar ja, schrijven voor je werk en citeren uit theorieen e.d. is een stuk eenvoudiger dan het schrijven van je eigen verhaal. Vroeger als kind schreef ik graag verhalen en wilde ik schrijver worden. Later heb ik dat door 'realiteitszin' uit mijn hoofd gezet. Binnenkort hoop ik dan toch mijn eerste kinderboek uit te geven, via dezelfde uitgever als van mijn werkboek. Speels begonnen, bij wijze van vervroegde midlife maar door het succesje van mijn werkboek, opeens haalbaar geworden. Eventueel ga ik ook nog even kijken wat een kinderboekenuitgever ervan vindt. Ik heb veel laten meelezen en ik heb ook laten testlezen door kinderen met concrete feedback per hoofdstuk. Erg leerzaam en ik kan het iedereen aanbevelen! Mijn verhaal staat maar nu probeer ik op een goedkope en duidelijke manier wat meer grip op bepaalde technische puntjes te krijgen, vandaar dat je van mij ook vooral technische vragen zult zien. Heel stiekem hoop ik, net als jullie natuurlijk, dat mijn kinderboek zo aanslaat dat ik meer tijd voor het schrijven vrij kan maken. En het ultieme is natuurlijk schrijver als beroep. Succes allemaal en als je wilt, kijk dan even bij mijn stukje onder proeflezen 'Paardje.....' Alvast bedankt, B22

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Van harte welkom en gefeliciteerd! Interessant dat je een kinderboek bij een nonfictie uitgever kan uitgeven? Of is het meer een allround uitgever?

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Verstopte het kind in zichzelf en leefde dapper door toen verscheen als vanzelf het zoekgeraakte spoor ze volgde het pad naar een koninkrijk vol dieren wat een warm bad zo zal je velen plezieren Welkom!